Zoznam potravín, ktoré obsahujú viac vitamínu C ako obľúbené pomaranče

V zime pomáha vitamín C ochrániť vaše telo pred ochoreniami dýchacích ciest.

Okrem toho má ďalšie výhody, pomáha pri výrobe kolagénu a zlepšuje vstrebávanie železa v iných rastlinných produktoch.

Ale nielen pomaranče obsahujú vitamín C, sú ďalšie rovnako chutné jedlá, ktoré môžu byť vynikajúcou alternatívou.

Jahody

Tieto bobule bohaté na vlákninu a antioxidanty, chránia srdce pred prebytkom cholesterolu.

Papája

Jedna porcia pokrýva 100% dennej dávky. Môžete si vyrobiť koktail alebo len jesť ovocie.

Kiwi

Toto ovocie má viac vitamínu C ako pomaranč a obsahuje aj draslík.

Žltá paprika

Pre tých, ktorí nemusia ovocie, táto zelenina obsahuje aj veľa vitamínu C.

Melón 

Jedná sa o vynikajúcu možnoť, ktorú môžete jesť na raňajky alebo ako občerstvenie po celý deň.

Zelená zelenina

Morské riasy, horčičné klíčky, kŕmne klíčky, žerucha, špargľa a špenát sú potraviny bohaté na vitamíny C.

Brokolica

Ak jete jedlo surové alebo varené, je to tiež jeden z najlepších produktov na detoxikáciu.

Tymián

Veľa čerstvých bylín, ako je koriander, zelená cibuľa, tymian, bazalka a petržlen, obsahujú veľa vitamínu C.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>