Znížte si hmotnosť vďaka jednej lyžici olivového oleja, vyskúšala som, naozaj to funguje

Olivovník je pôvodom z Austrálie, Južnej Ázie, Afriky a v tropických oblastiach Európy. Zvyčajne sú plody tohto stromu nazývané olivy – čierne a zelené. 

Zloženie a vlastnosti olív

Olivy obsahujú veľa cenných látok. Je to mangán, sodík, železo, selén, horčík, zinok, meď, draslík, fosfor, vápnik, vitamín B a vitamíny E, K, C, A, kyselina olejová, bielkovín, tukov, vlákniny, éter, pektíny, antokyány, polynenasýtené mastné kyseliny.


Vďaka tejto kompozícii sú plody olivovníkov veľmi užitočné. Pri pravidelnom používaní olív sa zlepšuje činnosť srdca, zlepšuje sa gastrointestinálny trakt, posilňujú sa oči. Tieto plody pomáhajú vyrovnať sa s anémiou, únavou, slabosťou, dilatáciou krvných ciev, aktualizáciou buniek.

Olivy pomáhajú odstrániť kamene so žlčníka a obličiek, normalizujú vysokú kyslosť žalúdka, vyliečia osteochondrózu, znižujú riziko trombózy. Tieto zdravé a chutné plody poskytujú veselosť a zlepšujú náladu, znižujú hladinu cholesterolu v krvi, posilňujú silu. A olivy môžu znížiť riziko onkológie.

Nasýtené mastné kyseliny majú regeneračné a stimulačné vlastnosti. Obzvlášť prospešne ovplyvňujú ženské telo. Okrem toho tieto kyseliny pomáhajú uzdravovať rany, posilňovať kostné tkanivá. A olivy majú analgetický účinok, takže môžu pomôcť s rôznymi bolesťami.

Olivy nemôžu jesť všetci. Plody olivovníkov sa neodporúčajú na cholecytitídu, kto má sklon k edému, hnačke. Vo všeobecnosti nepoužívajte olivy.

Ako jesť olivy?

Samozrejme, mali by ste používať tento výrobok mierne. Olivy je možné pridať do šalátov, polievok, pečiva, iných teplých a studených jedál.

Ak chcete chudnúť pomocou olív, stačí urobiť správne menu. Odstráňte tuk, sladké, maslo. Zahrňte viac ovocia a zeleniny. A zvyšok menu by malo byť plné a vyvážené.

Príkladné menu pri strate hmotnosti s olivami:

• v dopoludňajších hodinách: kaša, syrový sendvič a paradajka, čaj;
• občerstvenie: ovocie;
• obed: zeleninová polievka, ryby, šalát so zeleninou a olivami, kompót;
• popoludňajšie občerstvenie: tvaroh s bobuľami;
• večera: omeleta s paradajkami a čiernymi olivami, hlávkový šalát, kefír.

Menu môžete vytvoriť iným spôsobom. Ale v každom prípade, jedlá by mali byť vybrané nízkokalorické.

Znížte hmotnosť a pomôžete si aj s olivovým olejom. Malo, by sa piť 1 lyžicu pred raňajkami a večerou, pol hodiny pred jedlom. Samozrejme, je potrebné dodržiavať správnu výživu. Do oleja môžete pridať aj trochu citrónovej šťavy. Olivový olej pomáha urýchliť metabolizmus a zaistiť proces trávenia.

Preto ak nie sú žiadne kontraindikácie, zahrňte olivy do menu a vychutnajte si lahodné pokrmy. Koniec koncov, tieto plody sú perfektne kombinované s inou zeleninou, mäsom, obilninami, chlebom, vajcami, strukovinami a mnohými ďalšími produktmi. Výber jedál je veľmi veľký.

ZDROJ:myjane.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>