Znížte hmotnosť za 25 minút denne na hollywoodskom systéme. Najúčinnejšie cvičenia!

Budete prekvapení, ako jednoduché je trénovanie hollywoodskych hviezd. Pred natáčaním filmu je potrebné, aby sa herečky stali atraktívne v krátkom časovom úseku, ale často nie je čas na dlhé hodiny vo fitku. Preto je pred inštruktormi celebrít nemožnou úlohou – urobiť to rýchlo a efektívne. Napríklad Halle Berry cvičila počas 40-minútovej prestávky na obed medzi natáčaním. Cvičila len 25 minút.

Skôr než začnete pracovať na svojom tele, prečítajte si tieto jednoduché pravidlá, ktoré vám ušetria typické chyby pri cvičení a uľahčia proces znižovania hmotnosti.

 

Ako rýchlo napumpovať telo

KÓDY ÚČINNEJ KONDÍCIE

  1. Systematické
    cvičenie by malo byť pravidelné. Urobte to trikrát týždenne počas 25 minút. Vyzdvihnite si pohodlný čas a dni na fitnes. Ak chcete spať dlhšie, potom neplánujte kurzy na ráno, a ak máte v sobotu obvykle večeru s priateľmi, potom to tento deň nevykonávajte.
  2. Zamerať sa
    sústrediť na cvičenie. Nič by vás nemalo odviesť od nich, tak to nerobte pred televízorom, nemôžete sa rozptýliť rozhovormi a podobne.
  3. Kontrola
    Aby ste mohli stráviť 25 minút čo najefektívnejšie, musíte sledovať čas. Školenie je rozdelené do skupín – toto je jedno cvičenie, ktoré trvá 20 sekúnd, po ktorom je 10 sekúnd na odpočinok. A tak 3 opakovania. Potom musíte prejsť k ďalšiemu cvičeniu. Takže sa cvičí so stopkami.

  4. Rýchlosť

    Najskôr to môže byť ťažké pracovať tak rýchlo. V takejto situácii je lepšie robiť menej opakovaní, ale vykonávať všetky cvičenia.

  5. Vôľa
    Buďte pripravení na silu, svalové bolesti, búšenie srdca. Po niekoľkých tréningoch sa telo zvykne a nepohodlie zmizne. 

Tento komplex cvičenia pre chudnutie vytvoril Dzhim Barsen, inštruktor, ktoré oslnil Andzheline Dzholi, Gvinet Peltre a Jennifer Aniston.

Schéma implementácie : jedno cvičenie sa vykonáva 20 sekúnd, potom 10 sekúnd odpočinku, 20 sekúnd cvičiť, 10 odpočinku, 20 sekúnd cvičiť, 10 odpočinku. Potom ihneď prejdite na ďalšiu sériu. Každé cvičenie by malo byť vykonané v 3 sériách po 20 sekundách.

 

5 CVIČENÍ

  1. Jumping
    Jumping Jack – je to jeden z najlepších cvičenie pre kňaza. Dajte nohy ramená od seba, ruky pozdĺž tela, späť rovno. V skoku rozložte nohy od seba tak, aby vaše kolená vyzerali smerom von. Súčasne zdvihnite ruky do vzduchu.

  2. Kliky na kolenách
    Dajte dôraz klamať, ruky rovno, držte telo rovno, nezakrývajte spodnú časť chrbta. Ohnite si ruky v lakťoch, pokúste sa dotýkať sa podlahy hrudníkom, ale nie ležať.
  3. Squats:
    Dajte nohy na šírku ramien, vezmite si ruky za hlavu, narovnávajte si chrbát. Squat, kolená nepresahujú nohy, uhol medzi holeňou a stehno je 90 °. Vytiahnite späť, ako keby  ste sedeli na stoličke, nevyklopujte telo dopredu, chrbát by mal byť rovný.
  4. Zadné push-up
    Sedieť na lavičke alebo stoličke, dlane na okraji. Nohy zostávajú na podpätkoch. Držte sa na okraji, znížte panvu nadol a potom sa vráťte do východiskovej polohy. Pokúste sa udržať lakte bližšie k trupu.
  5. Brucho
    Ležať na chrbáte, ohnite nohy a nadávajte nohy z podlahy. Zdvihnite telo až hore hore, ruky natiahnite vysoko nad hlavu.

Ak chcete dosiahnuť skvelý výsledok, naučte sa vychutnať každý tréning. Nezabudnite na jedlo pretože efekt závisí aj od správnej výživy!

 

ZDROJ:TAKPROSTO.CC

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>