Zjedzte denne 2 banány a budete milo prekvapení, aké zmeny to spôsobí na vašom vzhľade a na vašej nálade

Žlté a sladučké trsy banánov, vystavené na policiach, celý jeho vzhľad sľubuje nebeské potešenie … najkrajšie ovocie!

Tak vás pozývame trochu experimentovať: od dnešného dňa, počas týždňa k jedlu denne zjeme 2 banány, napríklad, medzi raňajkami a obedom, alebo na desiatu. Budete príjemne prekvapení z následných zmien vo vzhľade a pohody!

 hodnota banánov

  1. Depresia
    Banány sú bohaté na tryptofán, ktorý pomáha uvoľniť a prispieva k emocionálnej pohode. To je dôvod, prečo v časoch emočného poklesu je dobrý banán a je lepší ako čokoláda alebo koláč.
  2. Zápal žalúdka a pálenie záhy
    Tieto sladké plody účinne eliminujú príznaky pálenia záhy dokonale sa vstrebávajú a pôsobia na ochranu žalúdočnej steny.
  3. Krvný tlak
    Banány –  sú bohatým zdrojom draslíka, základných látok, ktoré pomáhajú udržiavať normálny krvný tlak a funkcie srdca.
  4. Mozgové
    Lekári odporúčajú jednoznačne zaradiť do jedálnička banány všetkým čo majú duševnú prácu, študentom a školákom: plody stimulujú mozog a zmierňujú príznaky úzkosti, často zasahujú do tvorby rozhodnutí.
  5. Trávenie
  6. Banány sa odporúčajú na zmiernenie hnačky a zápchy a majú liečivý vplyv na tráviacu sústavu.
  7. Sexuálna túžba
    Banány – veľké afrodiziakum. Vitamínu B6, na ktoré sú bohaté, rovnako ako draslík a horčík sú nevyhnutné pre tvorbu hormónov zodpovedných za sexuálnu príťažlivosť. Banány nám pomáhajú cítiť sa šťastne a uvoľnene. Je vhodné, pre ženy i mužov!
  8. Chudnutie
    Jeden banán z hmotnosťou 100 gramov obsahuje asi 90 kalórií. Ak pripravíte raňajky z banánov v kombinácii s ovsenými vločkami, môžete byť nasýtený po dlhú dobu. Okrem toho, banány obsahujú sacharidy, sú dobré po tréningu!

Než sa banány dostanú k nášmu stolu, idú dlhú cestu. Pozrite video – môžete sa dozvedieť mnoho zaujímavého!

ZDROJ:TAKPROSTO.CC

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>