Zjedzte 7 vlašských orechov a počkajte 4 hodiny: toto sa stane vám!

Zdá sa, že mandle získavajú všetko, čo sa týka zdravých orechov. Aj keď je pravda, že sú výživné, nie sú jediné!

Vlašské orechy sú dokonalým príkladom

Sú výživné a plné:

  • Omega-3 a Omega-6 mastné kyseliny
  • mangán
  • meď
  • zinok
  • fosforový
  • magnézium
  • železo
  • tiamín
  • kyselina listová
  • Vitamín B6

Ako vlašské orechy chránia vaše srdce

V štúdii z roku 2014 Dr. Penny Kris Eterton vysvetľuje, že riziko srdcových chorôb je možné znížiť o 30% len konzumáciou hrsti vlašských orechov alebo oleja z vlašských orechov štyri dni v týždni. Zvýšením dávky päťkrát alebo viac týždenne sa riziko znižuje o 40%.

Štúdia zistila „významné“ zlepšenie hladiny cholesterolu a pružnosti krvných ciev, ktoré pomáha hladkému toku krvi, len štyri hodiny potom, čo ľudia skonzumovali orechy alebo orechový olej.

Výskum naznačuje, že pravidelná konzumácia by dlhodobo chránila pred kardiovaskulárnymi chorobami.

Podrobnosti štúdie

Vedci dali 15 účastníkom s vysokou hladinou cholesterolu v krvi štyri ošetrenia – dve hrsti lúpaných vlašských orechov (85 g), šesť gramov orechovej kože, 34 g orechového mäsa s odstráneným tukom alebo tri polievkové lyžice oleja (51 g).

Poznámka: 1 hrsť = 14 polovíc alebo 7 úplných vlašských orechov

Odpovede sledovali po 30 minútach, jednej hodine, dvoch hodinách, štyroch hodinách a šiestich hodinách.

Vedci zistili, že jednorázová konzumácia oleja z vlašských orechov – zlepšila zdravie krvných ciev po štyroch hodinách.

Inými slovami, jesť iba dve hrsti vlašských orechov by mohlo poskytnúť ochranu pred srdcovými chorobami v okamihu.

Nikdy nezahadzujte pokožku

Predpokladá sa, že väčšina antioxidantov v vlašských orechoch sa nachádza v pokožke, čo z nej robí jednu z najzdravších častí, takže ju pred jedlom neodlupujte!

ZDROJ: DailyHealthPost.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>