Zbavte sa ovisnutých očných viečok a získajte nádherný pohľad

Previsnuté viečka sú problémom, ktorý je o niečo závažnejší, ako sa môže zdať. Nielenže to vyzerá staršie, ale môže to tiež viesť k chorobám očí a zhoršeniu zraku.

Aby sme predišli problémom s očami spôsobenými ochabnutými viečkami, doporučujeme veľmi užitočné prostriedky, ktoré môžete každý deň doma ľahko používať. Pozrite sa a uistite sa, že vám nič neunikne!

1. Harmančekové čajové sáčky

Harmanček má protizápalové vlastnosti, ktoré pomáhajú liečiť ochabnuté očné viečka. Potom, čo si urobíte harmančekový čaj, ochladte dva čajové vrecká a umiestnite ich na oči na 15 až 20 minút. Ak čajové sáčky vložíte vopred do chladničky, získate veľmi príjemný chladiaci účinok.

2. Vaječné bielky

Vaječné bielky spevňujú a napínajú pokožku. Uistite sa, že pokožka vašich viečok je čistá a suchá, naneste na ne malé množstvo vaječného bielka a počkajte, kým nebude suchá. Potom ho umyte studenou vodou. Výsledky uvidíte okamžite.

3. Ľad

Ľad obmedzuje krvné cievy a znižuje ochabnutie vašich viečok. Potrebujete iba aplikovať kocky ľadu na viečka a účinok uvidíte vo veľmi krátkom čase.

4. Jedzte hrozno

Hrozno obsahuje prvky, ktoré bránia alebo spomaľujú proces starnutia buniek. Nezabudnite ich a pridajte ich do svojej každodennej stravy, aby ste vyzerali mladšie.

5. Uhorka

Je to veľmi dobre známy liek a naozaj to funguje. Uhorky sú bohaté na kyselinu kávovú a kyselinu askorbovú, ktoré znižujú zápal a napínajú pokožku. Stačí si dať do očí dva plátky chladenej uhorky, relaxovať po dobu 15 – 20 minút, odstrániť plátky a vychutnať si sviežu a žiariacu pokožku.

6. Cvičenie

Tu je cvičenie na posilnenie vašich viečok. Zatvorte oči a umiestnite ukazovacie prsty na každé viečko. Zdvihnite lakte. Počítajte do 5 a pri každom počte jemne vyvíjajte tlak na viečka. Ak počítate do 5, pokúste sa otvoriť oči s určitým tlakom. Opakujte to 10 krát.

7. Spite dobre

Ak nebudete mať dostatok spánku, budete v strese a vaše oči budú unavené. Tým sa zvýši priehyb. Aby ste tomu zabránili, musíte ísť spať skôr a spať toľko hodín, koľko potrebujete, aby ste sa cítili svieži a oddýchnutí.

ZDROJ:bightside.me

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>