Zatancujte si hneď teraz! Tanec a chôdza vás ochráni pred Alzheimerovou chorobou

Je neuveriteľné ako chodenie a tanec prispievajú nášmu zdraviu.

Zvyšujú pocit slobody a dokonca pri nich relaxujete. Je to tiež skvelé cvičenie, ktoré priamo ovplyvňuje vaše zdravie a chráni pred Alzheimerovou chorobou.

Podľa publikácie v „Journal of Alzheimeržiadnu fyzickú aktivitu, ktorá kombinuje výkon s radosťou urobí váš mozog odolnejší k neurodegeneratívnym ochoreniam.

Preto, záhradníctvo, tanec, pešia turistika, jazda na bicykli alebo akejkoľvek činnosti môže znížiť riziko vzniku Alzheimerovej choroby o 50%.

Tanec a prechádzky na zvýšenie aktivity mozgu

Predtým sme hovorili pomerne často o výhodách každodenných prechádzok po dobu najmenej 20 alebo 30 minút. To je jeden zo spôsobov, ako zlepšiť zdravie kardiovaskulárneho systému a bojovať proti stresu.

Ale stále nemusí vedieť, že niečo tak jednoduchého ako tanec alebo chôdza, môže výrazne znížiť riziko vzniku neurodegeneratívnych ochorení, ako je Alzheimerova choroba.

Podľa štúdie uvedenej na začiatku tohto článku, ktorý sa konal rôzne lekárov z University of California v Los Angeles, vrátane Dr Cyrus Raji, vzťah medzi fyzickou aktivitou a emočné uspokojenie môže viesť k zvýšeniu nervových spojov, čím sa stávate odolnejšími voči rôznym druhom demencie.

Na alzheimerovú chorobu neexistuje žiadny liek, ale to môže jej predísť

Pravdepodobne máte priateľov alebo príbuzných, ktorí sú diagnostikovaní s Alzheimerovou chorobou. Je smutné ako sledujete niekoho ako stratí svoju identitu, svoje spomienky a pomaly sa dostáva do stavu degenerácie, ktorá nakoniec vedie k smrti.

Alzheimerova choroba. Je to tvrdý boj, ktorý prináša utrpenie pacientom a členom ich rodín. Emocionálne zaťaženie je po diagnostikovaní ťažšie.

Aj keď neexistuje žiadna liečba Alzheimerovej choroby, môže sa tomu zabrániť. Môžete bojovať, aby ste znížili možnosť jeho vývoja.

V tomto prípade si zvyknete na každodenné prechádzky, tanečné kurzy alebo činností vonku, tým znížite riziko vzniku Alzheimerovej choroby o 50%.

Bolo dokázané, že ľudia, ktorí vedú sedavý spôsob života s nedostatkom emocionálneho podnetu, majú menší objem mozgu, majú menej nervových spojení v mozgu.

Cvičenia, čo je pozitívne, aktívne a veselé, zvýšuje sa šedá hmota v mozgu, takže naozaj stojí za to robiť túto činnosť. To nielen posilňuje mozog, ale aj zabraňuje neurodegeneratívnym ochoreniam.

Walk, tanec, smiech a každý deň bojovať s Alzheimerom

Fyzická aktivita, ako je tanec a chôdzu, obohacuje sa kyslík do mozgu, zlepšuje krvný obeh, nesie živiny a poskytuje ideálne chvíle odpočinku, ktoré dávajú nové podnety a vytiahne vás z rutiny.

  • Nezabudnite, že rutina je v skutočnosti jedným z najhorších nepriateľov mozgu. Monotónne a opakujúce sa činnosti sa dostanú do akejsi nevyhnutnej depresie a zmeny nálad, ktoré ovplyvňujú chemické procesy v mozgu.
  • Mozog sa stáva pomalší a automatizovanejší. Potom si môžete všimnúť stratu pamäti a zníženie synapsie v neurónoch.
  • Činnosti, ktoré spôsobujú, že telo sa pohybuje ako tanec a chôdza – nové podnety, ktoré posúvajú zvedavosť a emócie. Možno povedať, že ide o palivo pre mozog.

Tak, ako povedal Dr Cyrus Raji, vzhľadom k tomu, že dnes je stále nie je možné používať lieky, ktoré zastavujú progresiu Alzheimerovej choroby raz diagnostikovaná, jediná vec, ktorú môžete urobiť – je, aby sa zabránilo jeho výskytu.

Musíte si len uvedomiť, že mozog – sval, že sa musí trénovať.

Ak povolíte, aby každý deň bol rovnaký ako v minulosti, ak ste vždy posedávali, sledovali televíziu a obmedzovali sociálne vzťahy, mozgové bunky pomaly strácajú účinnosť.

Ale dajte si cieľ: „V súčasnej dobe, namiesto pol hodiny, budem chodiť po dobu jednej hodiny,“ „Dal som nejakú hudbu a Shake It Up“ alebo ešte lepšie Naučte sa baviť a tancovať s priateľmi“, váš mozog bude pevnejší a pružnejší.

Nezabudnite na to.

ZDROJ:dompelenpomyslow.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>