Zápasíte s jarnou depresiou? Oplatí sa vám prečítať si tieto rady a ľahko s ňou zatočíte

Vonku svieti slnko, vietor je celkom teplý, začína rašiť trávička, kvitnú jarné kvety, štebocú vtáky a vy máte zlosť. Žiadny dôvod k radosti. Ale vnútri nájdete len podráždenie a nespokojnosť. Máte chuť zatvoriť okná a schovať sa pod perinu. Nemôžete pochopiť, čo sa deje, prečo máte takú depresívnu náladu uprostred jari. Dobre, nekonečne dlhá mrazivá zima sama príroda odráža melanchóliu. Ale prečo taký stav, na jar? 

Vysvetlenie, prečo vzniká jarná depresia

  • Po prvé, pružina telá je oslabená avitaminóza. Nedostatok vitamínov a stopových prvkov má vplyv na psychický stav.
  • Po druhé, na pozadí prebúdzanie prírody našich osobných problémov môže vyzerať ešte kontrast (od prírody je všetko v poriadku, a ja mám problémy, ťažkosti, problémy, atď.)
  • Po tretie, mnohí jarné otepľovanie spojené s príchodom prázdnin a depresia môžu pokryť z nedostatku príležitostí, ako stráviť to, ako chcete.

V skutočnosti, jarná depresia môže byť dôsledkom viacerých dôvodov: niekto sa vrhá do depresie, obdobie jarných prác na chate, niekto sa oslabí počas zimného času, niekto – blížiaci sa koniec školského roka, dieťaťu je potrebné plánovať letné prázdniny, alebo riešiť problémy s organizáciou plesu, vstup na univerzitu, atď. atď. Stručne povedané, na jar existuje veľa dôvodov na stres.

Najbežnejšie príznaky depresie na jar sú nasledovné: 

  • strata záujmu takmer vo všetkých oblastiach svojej činnosti :. Kariéru, rodinu, priateľov, koníčky, atď;
  • stály pocit úzkosti, úzkosť;
  • podráždenosť;
  • nespavosť alebo nadmerná spavosť (môže nastať v rovnakom čase, kedy budete stále chcieť spať, ale spánok krátky a zlý);
  • zmysel pre blížiace sa skazy, nezmyselnosť existencie;
  • prázdnota, únava, nedostatok vitality, iniciatívy, motivácia k aktivite atď .;
  • strata chuti do jedla a telesnej hmotnosti, alebo, naopak, zvýšená chuť do jedla
  • ťažkosti so sústredením, zapamätanie dôležitých informácií;
  • vznik myšlienky na samovraždu;
  • bezdôvodné slzy;
  • sebaobviňovanie, vnútorné dialógy so sebou;
  • strata self-viery, nízke sebavedomie, pocit bezcennosti a nedostatku realizácie.

V súvislosti s vyššie uvedených príznakov môže byť tiež pozorovaný zhoršenia chronických ochorení sú časté bolesti hlavy, žalúdočné poruchy, atď

Samozrejme, že prvá vec, ktorú ľudia musia urobiť, keď majú tieto príznaky, chcem sa obrátiť na dobrého psychológa . Taký odborník nájde príčinnú súvislosť medzi udalosťami a okolnosťami vo vašom živote a vašej depresívnej nálade. Druhý prípad, po odbornom poradenstve chcem odporučiť odcestovať a oddýchnuť, načerpať nové sily a prísť na iné myšlienky. Váš mozog bude nastavený na pozitívnu vlnu. Ale, bohužiaľ, nie každý si môže dovoliť rad konzultácií s psychológom alebo letenku, či výlet.

Avšak aj v tomto prípade existuje riešenie. Počúvať naše rady, aj keď možno len jedna z nich, pomôže vám:

1. Niekedy je to naozaj užitočné, ale ľahnite si

Skúste spať alebo meditovať, premýšľať o svojom živote a príčinách depresie, čítate príjemné knihy, počúvať hudbu. Mimochodom, najvhodnejšou hudbou na depresiu je uznaný Mozart! Avšak, nie zostať v posteli a sám príliš dlho.

2. Kúpte si zviera

Existuje mnoho prípadov, keď kontakt so zvieratami pomáha liečiť psychické neduhy.

3. Jesť ananás

(sú prospešné na  poruchy centrálneho nervového systému), arašidy (obsahuje tiamín – vitamín zodpovedný za optimizmu), banány (aktivujú produkciu serotonínu, ktorý napája nervový systém), orechy (obsahujú antidepresívum horečnatý), ovsené vločky (ktorý tiež obsahuje horčík a tiamín), čokoládu, slnečnicové semená (proces stravovanie upokojuje nervy), lieskové orechy, atď. Ale alkohol a káva – zlý asistent na jarnú depresiu. Proste tupé príznaky, ktoré prichádzajú opäť vyčíňa po konzumácií nápojov.

4. Komunikovať so zaujímavými ľuďmi okolo vás

5. Cesta do akéhokoľvek dostupného mesta

Ak nemáte možnosť chodiť do inej krajiny alebo mesta, doprajte prehliadku svojho rodného mesta. Vďaka týmto výletom si môžete vziať nový pohľad na známe miesta a tie budú účtované s novými zážitkami.

6. Prechádzka na čerstvom vzduchu

Ak máte podráždenú spoločnosť, chodiť sám. Čerstvý jarný vzduch bez ohľadu na to, aký je váš vzťah k nemu je schopný pozitívne ovplyvniť vaše zdravie.

7. Doprajte si nové šaty, hocijaká maličkosť, ktorú si doprajete vám zdvihne náladu

8. Dávajte pozor na prípadné vecné vhodnosti

Mali, by ste začať chodiť do posilňovne,  aerobik, tanec, alebo ísť na jogu alebo do parku. Motorická aktivita je schopná pracovať a robiť divy s našim emocionálnym stavom.

A čo je najdôležitejšie, nebojte sa niečo zmeniť vo svojom živote. Je možné, že v dôsledku ich stanovenia nielen že sa zbavíte jarnej depresie, ale tiež získate novú, úspešnejšiu a šťastnú etapu v živote.

ZDROJ:myjane.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>