Začnite chudnúť hneď teraz: zoznámte sa s 5 jednoduchými tipmi a schudnete bez toho, aby ste dreli v posilovni alebo držali drastickú diétu

Ako začať strácať váhu, ak nie je čas na tréning a nie je možné odmietnuť sladké? Tipy a konkrétne odporúčania v článku vám pomôžu odhodiť pár extra kilogramov s potešením a bez stresu pre telo!

Ako často ste sľubovali, že začnete nový život „od pondelka“, schudnem, prestanem jesť sladké, nebudem jesť po šiestej?

A koľkokrát sa vám to nepodarilo?

Skutočne, prechod na prísnu stravu alebo začatie pravidelného tréningu s našim rytmom života je dosť ťažké. A ak je to možné, potom je tak ľahké vzdať sa všetkého bez toho, aby ste dosiahli výsledok! Po únavnom dni v práci, je tažké donútiť sa večer behať na bežiacom páse. Preto dnes nebudeme hovoriť o diéte a súboroch cvičení. Namiesto toho vám ponúkame 5 jednoduchých tipov, ako začať strácať váhu hneď, bez zmeny kardinálneho spôsobu života.

Pravidlo č. 1

Pitná voda

Jednoduché pravidlo, spoločná pravda z detstva: voda je život. Najčastejšie to však zanedbávame a podceníme dôležitosť dostatočného príjmu tekutín počas celého dňa. Medzitým 2 litrami vody denne za krátku dobu pomôžu rozptýliť metabolizmus a začať proces spaľovania tukov v tele. Navyše voda napĺňa žalúdok a jednoducho nebudete hladní, nebude tam žiadna túžba nič žuvať. Dajte na pracovnú plochu niekoľko fliaš vody s citrónom – a nielenže prospeje to vášmu telu, ale po niekoľkých dňoch budete cítiť ľahkosť. Voda by mala byť pitá denne, pri dodržaní niekoľkých jednoduchých pravidiel: · Prvý pohár vody sa musí piť 20 – 30 minút pred raňajkami; Potrebujete piť vodu pri izbovej teplote, nie za studena; · 30-60 minút pred jedlom musíte piť pohár vody; · Počas jedla je lepšie nepiť, ale piť pohár vody len 1-2 hodiny po jedle; · Je lepšie piť vodu v malých dúškoch, môžete tiež pridať citrón, jablko, škoricu, mätu.

Pravidlo č. 2

Chôdza pešo

V akej vzdialenosti zvyčajne chodíte denne pešo? Z domu do auta, z obchodu do bytu, z práce až po mikrobus … Je veľmi jednoduché zvyknúť si na sedavý životný štýl. Ale musíte sa každý deň zahriať a je to veľmi jednoduché. Ak cestujete autom – parkujte mimo pracoviska / miesto pravidelnej dochádzky. Ak cestujete verejnou dopravou – vystúpte jednu alebo dve zastávky skôr a prejdite zvyšnú vzdialenosť pešo. Ľahká denná prechádzka pomáha udržiavať tóny svalov a čerstvý vzduch vám povzbudí náladu a výkon.

Pravidlo č. 3

Vynechanie výťahu

Toto je najbežnejší spôsob spálenia extra kalórií bez toho, aby ste sa uchýlili k pravidelnému tréningu. Ignorovať výťah – denný nárast na niekoľkých poschodiach veľmi skoro posilní svaly nohy a zvýši siluetu. A rýchlosť nie je dôležitá – bežať okolo schodov nie je nutné. Prejdite s pohodlnou rýchlosťou a svaly po zdvíhaní zažijú príjemnú únavu. A nadmerná hmotnosť postupne zmizne.

Pravidlo č. 4

Ráno so sladkým a vysokokalorickým nápojom

Nemusíte sa vzdať sladkostí. Netrápte svoje telo ale lepšie len presunúť čas ich použitia. Nejedzte sladkosti a múku po obede. Ale ráno je celkom možné si dovoliť kávu s niekoľkými čokoládovými plátkami.

Pravidlo č. 5

Vymeniť cukor za med a sušené ovocie

Sladké nie je potrebné úplne odstrániť z potravy – napokon, jedlo by malo byť vyvážené. Skúste iný prístup: postupne nahraďte sušienky za užitočnejšie sladkosti: müsli, sušené ovocie, med. Tiež vynikajúcou alternatívou k chlebe v sendviči bude celozrnný plátok.

Zníženie hmotnosti nie je okamžitý proces. Zaznamenateľné výsledky však možno dosiahnuť len mierne, bez stresu pre telo, prispôsobením vášho životného štýlu. Pokúste sa dodržiavať tieto jednoduché pravidlá – a všimnite si zmeny za pár týždňov!

ZDROJ:webvinegret.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>