Zabíja naše zdravie, aj to jeme každý deň a nie je to soľ a nie cukor! Čo to len môže byť?

 Tento produkt je veľmi nebezpečný pre naše zdravie!

Existuje potravinový doplnok horší ako soľ a rafinovaný cukor?

Bohužiaľ, existuje. A najhoršie je, že okrem široko používaného, ​​ľudia to nevedia.

Hovoríme o glutamáte sodnom.

Pri vysokej úrovni sodíka, tuku a chemikálií je tento prvok mimoriadne nebezpečný pre naše zdravie.

Jedným z vedľajších účinkov glutamátu sodného je pocit necítiteľnosti.

To znamená, že bez neho, nikdy nie ste spokojný.

Potraviny ochutené glutamátom majú lepšiu chuť.

Robí to tým, že oklame jazyk pomocou trochu známeho piateho stavu vkusu: mysli.

Umami je chuť glutamátu, lahodná chuť sa nachádza v mnohých potravinách, slanina a všetky spracované produkty obsahujúce toxický glutamát sodný.

Táto zložka je široko používaná v priemysle: mrazené pizze, omáčky, hotové korenie, mäso, skoro všetky obsahujú glutamát!

Nachádzajú sa tiež vo všetkých mliečnych výrobkoch.

Preto nie je náhodou, že spracované potraviny sú tak chutné a vzrušujúce.

Prídavná látka „klame“ naše telo, čo nás vedie k presvedčeniu, že tento výrobok je veľmi chutný.

Vedľajšie účinky spotreby zahŕňajú:

  • Bolesť na hrudníku
  • Nevoľnosť
  • Nadmerné potenie
  • Nepríjemnosť v ústach a hrdle
  • Tlkot srdca
  • Únava
  • Pocit horenia v krku
  • Obtiažne dýchanie
  • Alergie
  • Zvýšenie telesnej hmotnosti

Glutamát má ešte horší účinok: poškodzuje nervový systém a vedie neuróny do stavu vyčerpania.

Ľudia sú zvyknutí na tento „jed“ a nevedia, aké nebezpečné je pre zdravie.

Keď človek prestane používať túto látku, príznaky ochorení, ktoré nie sú vylúčené drogami jednoducho zmiznú.

To je dôvod, prečo odborníci na výživu odporúčajú opustiť priemyselne spracované potraviny a jesť zdravé potraviny.

 

ZDROJ:budetezdorovy.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>