Vyprázdnite všetok odpad zo svojho tela s touto 4-zložkovou zmesou

Ľudský tráviaci systém je jedna dlhá trubica. Hrubé črevo (alebo hrubé črevo) je poslednou zastávkou v ceste jedla tráviacim traktom. Črevo absorbuje tekutinu, soľ a mastné kyseliny z nestráviteľných zvyškov potravín a vytvára toxický zažívací tuk. Ako systém, slúži niekoľkým funkciám. Zdravý gastrointestinálny trakt znamená zdravie tela.

Hrubé črevo vykonáva nasledujúce funkcie:

  • Trávenie
  • Prenáša živiny do buniek tela
  • Spracováva odpad z potravy a odstraňuje z tela
  • Odstraňuje toxické látky absorbované v pľúcach a pokožke
  • Udržiava dobré baktérie

Tipy pre zdravé hrubé črevo

Väčšina ľudí vie, že jesť viac vlákniny je dôležitým krokom v podpore zdravia hrubého čreva. Vláknina presúva potravu cez hrubé črevo, jemne, pričom spolu s ním zoberie zlé veci. Vlákno nie je strávené a tak vyprázdňuje hrubé črevo. Potraviny s vysokým obsahom vlákniny sú dobrou stratégiou na udržanie hrubého čreva čistého a bez toxínov.

Ak chcete, aby hrubé črevo bolo čisté a zdravé, pokúste sa jesť 20 až 35 gramov vlákniny denne. (Ženy potrebujú viac ako muži.) Jedným z najlepších spôsobov je jednoducho jesť viac ovocia a zeleniny. Do stravy pridáte aj celé zrná, nie rafinované potraviny. Uistite sa, že pijete veľa vody, pretože zvyšujete prívod vlákien, pretože voda pomáha vlákninu lepšie pracovať. V skutočnosti je čistá voda vhodná pre všetky funkcie tela.

Nižšie nájdete niektoré potraviny bohaté na vlákninu:

  • Ľanové semeno
  • Celé zrná
  • Avokádo
  • Fazuľa
  • Jahody
  • vlákno Psyllium

Fermentované potraviny

Viac vlákien, ktoré jeme, čím rýchlejšie sa odpad prechádza cez črevný trakt. Ak budete jesť potraviny, ktoré nie sú bohaté na vlákninu, ako napríklad biela múka, syr, biela ryža a francúzske zemiaky, ste kandidátom na zvýšenie príjmu vlákniny.

Jedným zo spôsobov je konzumovať viac fermentovaných potravín, ktoré obsahujú dobré baktérie alebo črevnú flóru. Bez črevnej flóry zostávajú toxíny a mikroorganizmy, ktoré spôsobujú ochorenie, spočívajú v tráviacom systéme. Črevná flóra dáva bunkám v hrubom čreve energiu, aby mohli robiť svoju prácu. Tieto jedlá zahŕňajú jogurt, kysané kapusty, miso a kombucha čaj.

Pomalý systém čriev môže spôsobiť vážne zdravotné problémy. Premýšľajte o svojom hrubom čreve ako o potrubí. Ak dôjde k upchatiu, váš odpad sa môže vrátiť do vášho tela. To je dôvod, prečo je tak dôležité ochrániť tvoj hrubé črevo.

Rýchly spôsob, ako odstrániť toxický tráviaci odpad

Med je dobrý zdroj sacharidov, ktoré poskytujú silu a energiu tela. Med tiež udržuje hladinu cukru v krvi. Vyskúšajte tento čistič hrubého čreva:

Suroviny:

  • 1 jablko
  • 1 lyžičku surového medu
  • 1 šálka vody
  • 1 lyžička chia semien
  • 1 lyžička mletého ľanového semena

Postup:

S výnimkou semien chia, zmiešajte ingrediencie dohromady. Nalejte obsah do pohára a zamiešajte so semenami chia. Zmiešajte nápoj, kým sa semená chia nerozdrvia, čo trvá asi päť minút. A môžete piť.

 

Cvičenie

Rýchla chôdza, ktorá vám prináša obeh a zvyšuje prietok krvi, umožňuje vášmu hrubému črevu získať viac kyslíka. Táto jednoduchá stratégia môže pomôcť odvrátiť rakovinu hrubého čreva a ďalšie choroby. Môžete tiež urobiť ľahké cvičenie, ako je naťahovani sa alebo jóga.

 

ZDROJ:positivemed.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>