Vyliečte sa z diabetes typu 2: Lekári by mali predpisovať namiesto liekov, túto diétu. Mnoho ľudí po celom svete, si ju nemôžu vynachváliť

Zdá sa, že každý týždeň prinášame nové významné príbehy o katastrofickej epidémii cukrovky typu 2, ktorá hrozí preťažením nášho systému zdravotnej starostlivosti. Podľa môjho názoru však z veľkej časti ignorujeme hlavný zdroj problému a používame úplne nesprávny prístup k jeho riešeniu, ktorý poškodzuje pacientov a náklady NHS (Národná zdravotná služba Veľkej Británie) obrovské množstvo peňazí.

Stanovisko špecialistov: Lekári by mali predpisovať nízkokarbovú diétu pre diabetes 2. typu

Namiesto toho, aby pacientom dávali radu jesť menej – v potrave, na základe škrobnatých sacharidov – ale radšej im predpisujú lieky. Musíme počúvať ich skúsenosti a rastúci objem dôkazov, že kľúčovým prvkom je zníženie príjmu sacharidov.

Vidím výrazné výsledky u pacientov s diabetom 2. typu, ktorí sa nezávisle rozhodli obmedziť príjem sacharidov. S ohľadom na tieto výsledky a mnoho hodín strávených na štúdium fyziológie tohto procesu, som si istý, že budem úplne neprijateľná neodporúčame s nízkym obsahom sacharidov diéta u pacientov s diabetom 2. typu.

Pred 20 rokmi som na lekárskom úrade učil, že diabetes TYPU 2 je progresívna choroba. Nie je to pravda – vylúčte „cukor“ a choroba začne ustupovať .

Diabetes typu 2 je problémom homeostázy. Naše telo používa rôzne hormóny, vrátane inzulínu na udržanie glukózovej homeostázy pri 4-6 mmol / l, čo v priemere zodpovedá približne 5 g u dospelých.

Keď však neustále konzumujeme potraviny, ktoré ovplyvňujú hladinu glukózy v krvi, telo dostane úder a pošle prebytočnú glukózu do zásobníka tuku.

Nakoniec, možno ako homeostatický mechanizmus na zabránenie stále rastúcej obezite, naše telo začne odolávať – ​​a hladina glukózy stúpa.

Tak čo teraz hovorím pacientom?

Aj vysvetliť, že diabetes 2. typu – je problém vysokej hladiny glukózy, inzulínovej rezistencie a hyperinzulinémie, a odporučí im spôsob, ako riešiť tieto problémy – Vyhnite sa cukru, spracovaným potravinám, sladkému ovociu a jdzte menej sacharidov.

Namiesto toho môže mať „skutočné jedlo“, ktoré zahŕňa rad zeleniny, ktoré rastú nad zemou, v prípade potreby normálnej denná dávka proteínu (mäso, ryby, vajcia, orechy, atď.), A ako zdravé tuky, ako je olivový olej.

Pacient Má pôsobivé výsledky pozorované už po niekoľko mesiacov, vrátane výrazného poklesu hladiny glykovaného hemoglobínu HbA1c (často 80 až 50 mmol / l, a niekedy aj viac). Úroveň triglyceridov klesá a lipoproteíny s vysokou hustotou („dobrý“ cholesterol) stúpa.

Ľudia si všimnú, že schudnE bez akéhokoľvek úsilia z jeho strany, vrátane vkladov okolo pása ( „inzulínové zbernicu“) – jeden pacient mi dokonca povedal, že som mu dlhovala £ 750, ktoré musel vynaložiť na nové šaty.

Mnohí pacienti trpiaci dyspepsiou môžu prestať užívať PPI lieky (inhibítory protónovej pumpy). Je dôležité si uvedomiť, že tieto výsledky môžu byť uložené a udržiavané, a to napriek námietkam, že je vo forme dlhodobo žiadny dôkaz randomizovaných kontrolovaných štúdií na doloženie výhod s nízkym obsahom sacharidov stravy.

Takéto dôkazy neexistujú, pretože takéto štúdie sa nestávajú: najdlhšia štúdia diéty s nízkym obsahom uhľovodíkov trvala 24 mesiacov. Nechcem oklamať ľudí, že neexistujú dlhodobé dôkazy.

Niektorí lekári sa obávajú, že odporúčajú zníženie príjmu uhľohydrátov, sú proti oficiálnym odporúčaniam. Nemusia sa obávať.

Odporúčania Nice (National Institute of Health), cukrovky typu 2 zahŕňajú zdroje uhľovodíkov majú vysoký obsah vlákniny a nízkym glykemickým indexom, čo v praxi znamená, zeleniny, ako sú sladké papriky a byliny. Nezahŕňa to zemiaky a chlieb s vysokým GI.

NICE tiež odporúča individuálne výber objemu sacharidov.

Podľa mojich skúseností by mala väčšina ľudí jesť najmenej 130 gramov sacharidov denne(niekoľko malých kartoshinu a niekedy krajec chleba), keď ľudia s vážnym inzulínovou rezistenciou mali konzumovať viac ako 50 gramov sacharidov , čo znamená úplné odstránenie škrobnatých potravín z vašej stravy.

Ďalším dôvodom znepokojenia je spojená s presvedčením, že „sacharidy sú pre nás životne dôležité“. To nie je pravda, neexistujú žiadne životne dôležité uhľohydráty a naša pečeň sa s glukózou vyrovná, keď je taká potreba.

„Ketóza je nebezpečná.“ V skutočnosti je dietologická ketóza a ketoacidóza úplne odlišné fyziologické procesy. Google to a zároveň premýšľať o tom, čo sa stane s ľuďmi, keď sú hladní – nezačínajú ketoacidózu. Diétna ketóza nie je nebezpečná (v skutočnosti sa cítite skvele).

Tu je to, čo hovorí jeden z mojich pacientov: veľmi šťastný muž vo veku 60 rokov:

„Bol som na začiatku veľmi nahnevaný, keď mi povedali, že by som mohol zvrátiť diabetes typu 2. Bol som naštvaný, pretože 12 rokov národná zdravotnícka služba (lekári, konzultanti a internet) mi povedala, že diabetes je nezvratná a progresívna choroba. A samozrejme, majú pravdu, ak dodržiavame štandardné odporúčania s nízkym obsahom tuku vo vysokých sacharidoch.

„V auguste minulého roka som prešiel na skutočné jedlo s nízkym obsahom sacharidov a so zdravými tukami a výsledky vyzerajú ako zázrak. Už nemám lieky na diabetes a dnu alebo na vysoký cholesterol a užívam menej liekov na vysoký krvný tlak. Mám oveľa viac energie a teraz sa mi naozaj baví život“.

ZDROJ:econet.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>