Vitamíny, ktoré by každá žena mala konzumovať, aby sa vyhla akýmkoľvek zdravotným problémom

Som si istý, že môžete mať z týchto vitamínov najväčší úžitok a pomôžu vám cítiť sa oveľa zdravšie. Chcete sa dozvedieť viac? Prečítajte si článok do konca.

10 vitamínov, ktoré by každá žena mala konzumovať, aby sa vyhla akýmkoľvek zdravotným problémom

1. Vitamín B12
Posilňuje krv a zlepšuje krvný obeh, čím pomáha zdraviu orgánov, najmä mozgu. Zlepšuje aj vitalitu, potrebujete najmenej 2,4 mg denne.

2. Vápnik
Tento minerál sa stáva oveľa potrebnejším, ako roky prechádzajú. Môže sa konzumovať v tabletách denne alebo jesť denne v tofu, mandle, brokolicu alebo špenát.

3. Vitamín D
Môže kontrolovať hladinu cukru, čo spôsobuje určité chronické problémy. Spotreba najmenej 4 000 IU denne pomáha zlepšiť absorpciu vápnika.

4. Horčík
Reguluje krvný tlak, ideálny pre kardiovaskulárny systém a zabraňuje zápalu v rôznych častiach tela. Je tiež minerálom potrebným na trávenie.

5. Omega-3
Omega-3 ruší účinky predčasného starnutia, zlepšuje spaľovanie tukov, zdravie srdca, zabraňuje strate pamäte a oveľa viac.

6. Vitamín B7
Vitamín B7, tiež známy ako biotín, je potrebný pre bunkový rast a syntézu mastných kyselín. Tento vitamín robí vlasy a pokožku zdravými.

7. Vitamín B9
Vitamín B9, tiež známy ako kyselina listová, je potrebný pre všetky ženy. Pomáha predchádzať srdcovým chorobám, vysokému krvnému tlaku, Alzheimerovej chorobe a depresii.

8. Vitamín C
Pomáha urýchliť proces hojenia, podporuje rast tkanív a znižuje riziko niektorých typov rakoviny, ochorení srdca a poškodenia tkaniva.

9. Vitamín E
Vitamín E obsahuje vlastnosti proti starnutiu, ktoré bojujú proti poškodeniu buniek a spomaľujú zmeny vo veku, ktoré súvisia s vekom.

10. Vitamín K
Vitamín K hrá kľúčovú úlohu pri posilňovaní kostí, pri udržiavaní normálnej krvnej zrážanlivosti a pri znižovaní rizika rôznych ochorení srdca.

ZDROJ.fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>