Vedecky dokázané! Toto, by ste nemali jesť, ak máte vysoký krvný tlak alebo srdcové problémy

Jednou z hlavných príčin koronárnych ochorení srdca je nezdravá strava. Konzumácia potravín s nízkou výživou spôsobuje hypertenziu, ktorá poškodzuje cievy a srdce. Významnou príčinou hypertenzie je množstvo soli v strave, najmä keď starneme.

Akým produktom sa treba vyhnúť?

Kuchynská soľ

Príliš veľa soli môže poškodiť srdce a kardiovaskulárny systém, čo okamžite zvýši krvný obeh. Okrem toho príliš veľa soli vo vašom tele zadrží vodu, ďalej spôsobuje zvýšenie krvného obehu a poškodzuje vaše cievy, srdce, obličky a myseľ.

Rýchle občerstvenie

Priemerná miska hranolčekov obsahuje 19 g tuku a 270 mg soli.

Nealkoholické nápoje

Ich spotreba môže zvýšiť hladinu krížového stresu. Navyše dietetické nealkoholické nápoje môžu tiež spôsobiť hypertenziu v dôsledku obsahu umelých sladidiel.

Alkoholické nápoje

Podľa výskumu mierna konzumácia alkoholu znižuje hladiny impulzov. Existujú však aj ďalšie štúdie, ktoré ukázali, že aj malé množstvo alkoholu je nebezpečné. Okrem toho nedávna štúdia v Južnej Kórei zistila, že alkohol môže vo všeobecnosti vytvárať riziko úmrtnosti u dospelých s hypertenziou. Ako vidíte, ľudia znižujú spotrebu alkoholických nápojov na 1 pohár pre ženy a od 1 do 2 pohárov pre mužov denne.

Červené mäso

Mastné potraviny a červené mäso obsahujú hydrogenované oleje, ktoré môžu poškodiť vaše srdce a žily. Preto by ste mali obmedziť príjem rýchleho občerstvenia a jedla namočeného v trans-tukoch.

Spracované mäso

Klobásy, slanina a iné spracované mäsové výrobky … Ak máte problémy s hypertenziou alebo s cieľom znížiť ju, mali by ste sa pokúsiť konzumovať výrobky bez soli alebo mäsa s nízkym obsahom soli, ako sú kurčatá, morčacie mäso. Ak máte radi slaninu, uistite sa, že ju len z času na čas budete jesť, a nie tak často, ako je to možné.

Cukor

Cukor je jedným z najväčších nepriateľov hypertenzie. Vyšší príjem cukru môže spôsobiť zvýšenie telesnej hmotnosti, a preto aj hypertenziu.

Šišky

Šišky sú veľmi chutné, takže ich každý miluje. Avšak obsahujú veľa kalórií a môžu poškodiť vaše zdravie. Len jedna šiška obsahuje 200 kalórií a 12 gramov tuku.

Margarín

Nezabudnite vylúčiť margarín z vašej stravy, pretože obsahuje škodlivé trans-tuky.

ZDROJ:jensprav.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>