Vaše telo vám vie povedať, aké vitamíny mu chýbajú, len ho musíte počúvať

Príznak: Trhliny alebo suchosť v kútikoch úst

Najčastejšie sa tento príznak prejavuje u vegetariánov, nemajú dostatok železa, zinku, vitamínov skupiny B Ďalšia skupina – ľudia, ktorí nie sú vegetariáni, ale jedia málo bielkovín  v zásade bielkoviny – hlavnú zložku vysokej odolnosti.
Nemáte dostatok: železo a zinok, rovnako ako vitamíny, ako je niacín (B3), riboflavín (B2) a B12.
Tie by mali byť zahrnuté v strave: hydina, losos, tuniak, vajcia, ustrice, mušle, paradajky sušené na slnku, arašidy, strukoviny (šošovica). Vstrebávanie železa je posilnené vitamínom C, ktorý pomáha v boji proti infekciám. Preto je potrebné v potrave je zelenina, ako brokolica, červenej papriky, kapusty a karfiolu.

Príznak: Vypadávanie vlasov je sprevádzané začervenanie a škálovanie na tvári

To je signál, kto má dostatočne biotín. Naše telo je možné uložiť si vitamíny, ale nie všetky. Vitamínov rozpustných v tukoch (A, D, E, K ) , môžeme uložiť, a vitamín B7  sa nehromadí, pretože je rozpustný vo vode.
Že vám niečo chýba: biotín (B7), je známy, hlavný vitamín pre vlasy.
By mali byť zahrnuté v strave: varené vajcia, losos, avokádo, huby, karfiol, sójové bôby, orechy, maliny, banány.
Treba sa vyhnúť: surové vajcia, pretože bránia absorpciu biotínu.

Príznak: Akné (červené alebo biele akné), na lícach, rukách, stehnách, zadku

Telo nedostane beta-karotén, čo je látka, z ktorých sa odvodzuje vitamín A. A tiež existuje nedostatok vitamínu D (menej ako 2000 IU denne). Chýba vám: esenciálne mastné kyseliny a vitamíny A a D. To by mali byť zahrnuté v strave: losos, sardinky, orechy (vlašské orechy, mandle), semená (ľan, Chia). Pre doplňovanie vitamínu A – zelené a farebné zeleniny (mrkva, paprika). Aby sa vitamín D štiepil dobre, potrebujeme vitamíny A a K, aby sa mohol absorbovať.

Príznak: Necitlivosť, mravčenie v rukách a nohách

Problém spojený s nervovými zakončeniami, k tomu pocit úzkosti, depresie, anémia, únava, hormonálna nerovnováha vedie, že vám niečo chýba:kyselina listová (B9), B6 vitamíny, B12. Mali by ste zahrnúť v strave: špenát, špargľa, repa, fazuľa, vajcia, chobotnice, mušle, mušle, ustrice, hydina.

Príznak: svalové kŕče, pichanie pocit v nohách, lýtka, členky, chrbát a nohy

Častými záchvatmi – nedostatok niektorých minerálov. To môže byť pri intenzívnom tréningu, pretože po potení telo stráca viac minerálov a vitamíny rozpustné vo vode, B vám chýba: horčík, vápnik a draslík. To by mali byť zahrnuté v strave: banány, mandle, lieskové orechy, tekvica, čerešňa, jablko, grapefruit, brokolica, čínska kapusta, tmavo zelených, špenát, púpava.

ZDROJ:mycharm.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>