Vajcia začnite konzumovať denne – na váhu budete utekať s radosťou, ručička na nej bude každým dňom klesať a klesať

Mnohí z nás už počuli veľa negatívnych príbehoch o vajciach. Cholesterol, črevné infekcie, škodlivé tuky – to všetci vieme veľmi dobre. Ale o užitočných vlastnostiach týchto výrobkov z nejakého dôvodu nie je často hovorené. S touto nespravodlivosťou sme sa rozhodli bojovať, pripomínajúc vám niekoľko výhod, ktoré ešte majú vajcia:

cholín

Bohužiaľ o tejto chemickej látke vieme málo. Jeho magické zloženie však prispieva k stabilizácii nervového systému, zlepšuje pamäť a činnosť mozgu. Najmä cholín je dôležitý pre čakajúce matky – počas tehotenstva väčšina z nich ide na dieťa. Ale vďaka Bohu, v táto látka je vo vajíčkach!

živiny

Vajcia sa jednoducho obsahujú vitamínmi A, D, E, B12, ako aj železo a vápnik.

Kosti, vlasy a nechty …

Všetky vitamíny uvedené na vrchu, a to najmä vitamín D a vápnik, sú veľmi užitočné pre kosti, nechty a vlasy. Súhlaste, každé dievča aspoň raz v živote čelí týmto problémom. Pravidelná konzumácia vajec pomôže im zabrániť!

Oči …?

Áno, áno, to sú oči. Neustále potrebujú luteín a zeaxantín – prvky, ktoré chránia pred slnečným žiarením. Našťastie, vajcia sú vždy po ruke!

Proteíny

Každý vie fakt, na ktorí neustále zabúdame. Vajcia sú najlepším zdrojom bielkovín. Tieto jednoduché potraviny môžu ľahko nahradiť mäso alebo mlieko, aj keď ste sa náhle rozhodli stať sa vegetariánom.

Chudnutie

Ale to je najzaujímavejšie! Vajcia sladia vaše telo lepšie ako mäso, mliečne výrobky a obzvlášť obilniny alebo zelenina. Štúdie preukázali – jedlo z pár vajíčok na raňajky, človek cíti oveľa dlhšie sýtosť, a preto spotrebuje menej kalórií počas dňa. Výsledkom je zníženie hmotnosti.

Vo všetkom je samozrejme rovnováha dôležitá. Množstvo užitočných vlastností vajec – nie je dôvodom na ich jedlo desiatky na raňajky, obed a večeru. Ale stačí ich pridať do svojej pravidelnej stravy!

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>