Uprednostňujte červenú cibuľu pred bielou – považuje sa za silné prírodné antibiotikum, ktoré dokáže liečiť niekoľkých častých druhov rakoviny, ako sú hrubé črevo, prsia a prostata

Červená cibuľa a jej výhody

Ste osoba, ktorá zvyčajne odložila cibuľu z jedál kvôli silnéj vôni a chuti? Vedieť, že niektoré výhody fialovej cibule môžu zmeniť vašu preferenciu.

Cibuľa sa nachádza v niekoľkých odtieňoch žltej, bielej a fialovej. Ale rozdiel nie je len ich vzhľad a chuť; niektoré z nich majú viac zdravotných výhod ako iné.

Fialová cibuľa, nazývaná aj červená cibuľa, obsahuje nielen väčšie množstvo antioxidačných vlastností a flavonoidov, ktoré pomáhajú zľahčiť krv, ale majú v sebe tiež kvercetín, alikín a chróm.

Kvercetín je silná zlúčenina, ktorá pomáha telu zbaviť sa voľných radikálov a znížiť krvný tlak a ukázalo sa, že je prínosom pre prevenciu a liečbu rakoviny.

Štúdia zistila, že ľudia, ktorí konzumovali diétu s vysokým obsahom tejto hľúzy, mali nižšie riziko niekoľkých častých druhov rakoviny, ako sú hrubé črevo, prsia a prostata.

Ďalšie štúdie naznačujú, že antokyany, ktoré dávajú cibuľke svoju červenú / fialovú farbu, môžu zohrávať úlohu pri znižovaní rizika cukrovky a demencie.

Úžasné výhody, ktoré získate pri konzumácii červenej cibule

1.Prežitie srdcového ochorenia: Existujú dôkazy, že zlúčeniny sirnej fialovej cibuli majú antikoagulačnú kapacitu. Znížite hladinu cholesterolu a triglyceridov. Aby bol jeho účinok skutočný, je potrebné zvýšiť jeho spotrebu. Zvyčajne sa konzumujú pomerne malé množstvá.

2.Kompatná rakovina: Spotrebujte ju, a to aj mierne množstvo päť alebo šesťkrát týždenne, znižuje riziko rozvoja rôznych typov rakoviny, ako je vaječník, rektálna farba alebo hrtan, vďaka bohatému zdroju flavonoidov.

3. Jedzte ju k udržaniu svojej ideálnej hmotnosti: Purpurová cibuľa obsahuje niekoľko kalórií, len 45 na kus. Majú nízky obsah sodíka, bez tuku alebo cholesterolu. Poskytujú vlákninu, ktorá je nevyhnutná pre dobré trávenie a udržuje pocit sýtosti.

4.Podporuje zdravie dieťaťa: Napriek tomu, že konzumácia fialovej cibule spôsobuje zlý dych, žuvanie suroviny počas dvoch až troch minút pomáha zabíjať väčšinu baktérií v ústach, čo spôsobuje rozklad, vzhľadom na jeho antimikrobiálne látky. Okrem toho posilňuje zuby, hovorí štúdia na Prírodovedeckej fakulte Kuvajtskej univerzity.

Aby ste sa vyhli zlému dychu, ktorý pochádza z jedenia cibule, môžete žuť vetvičku petržlenu alebo opláchnite ústa vodou a citrónovou šťavou. Ďalšou možnosťou je žuť kôru citrusov.

5.Hladina cukru v krvi: Čím viac purpurovej cibule budete jesť, tým nižšia je hladina glukózy v krvi. Je to spôsobené allyldisulfidovým propylom a chrómom, minerály nachádzajúce sa v tejto zelenine.

6. Anti-zápalové: červená cibuľka znižuje zápal v kostiach a krku, rovnako ako v krvných cievach. Tieto znižujú mnohé príznaky osteoporózy, astmy a dokonca aj bežnej chladu.

7.Cardiovaskulárne zdravie: Chróm a vitamín B6, ktoré sa nachádzajú v cibule, pomáhajú zvyšovať kardiovaskulárne zdravie. Konkrétne tieto zlúčeniny znižujú krvný tlak a cholesterol.

Takže teraz, keď ste sa opýtali: „Sú pre vás dobré purpurové cibule?“ Môžete odpovedať ozývajúcim „Áno!“ Sú skutočne nervovým centrom pre telo.

ZDROJ:naturalcarebox.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>