Upravte hladinu cukru v krvi, stopte brušný tuk a znížte hladinu cholesterolu s touto ideálnou kombináciou raňajok

Pravdepodobne viete, že najdôležitejším jedlom na deň sú raňajky. Je to preto, lebo raňajky zlepšujú koncentráciu, zvyšujú energetickú hladinu a topia nadbytočné kalórie. Avšak, väčšina ľudí nahradza toto jedlo s kávou alebo ju úplne vynecháva.

Početné štúdie ukázali, že raňajky zvyšujú pamäť a znižujú riziko obezity, cukrovky, kardiovaskulárnych ochorení a vysokého cholesterolu. Ak vám to chýba, porušíte funkciu tela a zvyšujete túžbu po jedle.

Úroveň cukru v krvi klesá, keď sa zobudíme ráno. Preto telo potrebuje raňajky na doplnenie. Ak vám chýba raňajky, budete jesť viac jedál po celý deň.

Z tohto dôvodu máme pre vás úžasný recept na raňajky, ktorý je kombináciou mnohých ingrediencií, ktoré zničia brušný tuk, regulujú hladinu glukózy a spáľujú kalórie. V skutočnosti budete potrebovať čajové semienka a ovos, aby ste ich pripravili. Obe zložky pomáhajú ľuďom, ktorí trpia vyššie uvedenými zdravotnými problémami. Pozrite sa na zdravotné prínosy ovsené vločky a chia semien:

Semená Chia

Chia semená sú bohaté na omega-3 a -6 mastné kyseliny, ktoré majú silné protizápalové a antioxidačné vlastnosti. Sú mimoriadne užitočné pre kardiovaskulárny systém. 1 lyžica chia semena obsahuje 27% fosforu, 18% vápnika a 30% mangánu. Mnohé štúdie preukázali, že semená chia účinne liečia artritídu, cukrovku a divertikulózu.

Ovsená kaša

Ovsená kašal je bohatá na beta-glukán, čo je vlákno, ktoré znižuje hladinu zlého cholesterolu. Ak budete pravidelne jesť, zlepší sa kardiovaskulárny systém. Oves je bohatý na fosfor, mangán, zinok, železo, horčík, tiamíny a selén. 1 sklo obsahuje 150 kalórií, 6 g bielkovín a 4 g vlákniny.

Zložky, ktoré budete potrebovať:

  • 1 šálka ovsa
  • 2 polievkové lyžice medu
  • 1 polievková lyžica škorice
  • štipka soli
  • 4 lyžice chia semien
  • 1-1.5 l vody

Príprava:

Do panvice nalejte vodu a pridajte do nej škoricu. Keď sa začne variť, znížte teplotu a pridajte ovos. Nechajte ho vriec na ďalších 5 minút a potom ho odstráňte z tepla. Zakryte a nechajte stáť 5 minút a potom dobre premiešajte a pridajte chia semená, soľ a med. Užite si to!

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>