Týmito trikmi si udržíte prsia pružné a krásne až do vysokého veku

Aby sme vylepšili tvar poprsia a spevnili ho, často používame rôzne krémy. To má svoje výhody a nejakým spôsobom to pomáha, ale najúčinnejšie je úsilie, ktoré do neho vkladáme na základe cvičení. Dnes vám predstavíme niekoľko účinných cvicení spevnenia prsníkov, ktoré môžete začať používať doma.

Cvičenie 1

Postavte sa rovno a zložte ruky, akoby sa modlili. potom sa ich pokúste stlačiť čo najviac. Držte 10 sekúnd, uvoľnite ruky a nechajte ich zložené. Cvičenie zopakujte 15 krát.

Cvičenie 2

Druhým cvičením sú tzv. Push-upy pre ženy. Pomaly sklopte trup a držte 2-3 sekundy v tejto polohe. Návrat do východiskovej polohy. Urobí 15 opakovaní cvičenia.

Cvičenie 3

Podpora bokom je jednoduché cvičenie. Postavte sa do východiskovej polohy s váhou na rukách a nohách, so zdvihnutým bedrom. Potom sa dostaneme voľnou rukou, akoby sme chceli niečo vziať pod nás, pokiaľ to bude možné. Potom ju zdvihneme za hlavu a znova sa natiahneme. Na každej strane robíme 15 opakovaní.

Cvičenie 4

Potrebujeme dlhú gumu alebo šnúru alebo švihadlo. Popadnite ho oboma rukami a položte ho na plecia na chrbát. Teraz si narovnajte ruky dopredu, až ucítite silné napätie. V prípade potreby lano skráťte. Podržte 3 sekundy a vykonajte 15 opakovaní.

ZDROJ:dompelenpomyslow.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>