Týchto 8 hrozných vecí sa vám môžu stať, ak ignorujete tieto príznaky

Život je krásny, ale krátky, tak ho musíme zdravo žiť a treba si dávať pozor na tieto veci.

1. Soľ

Pokiaľ ide o konzumáciu soli, odporúčané množstvo je 5 g (0,27 oz) denne, čo zodpovedá jednej čajovej lyžičke. Vaše telo začne hromadiť tekutinu, keď dostanete viac ako odporúčanú kvótu soli. Musíte preto obmedziť príjem soli. Používajte bylinky a korenie namiesto soli, ak sa zdá, že vaše jedlo je nepoškvrnené.

2. Alergia

Svrbenie a začervenanie sú príznaky alergie, najmä ak sú sprevádzané opuchom. Ak sa opuch rozvíja rýchlo a dotýka sa oblasti tváre a krku, vyžaduje sa okamžitá lekárska starostlivosť. Ale ak je to malé, antihistaminiká môžu pomôcť zmierniť opuch.

3. Hormóny

Je známe, že hormonálne poruchy spôsobujú akumuláciu tekutín v tele. Zdurené nohy, prírastok na váhe a rozšírenie brucha sú symptómy hormonálneho edému.

Návšteva vášho gynekológa alebo endokrinológa by mala byť prvým krokom, po ktorom si zvolí liečbu. Môžete však pomôcť vyvážiť vaše hormóny prirodzene zmenou stravy. Začnite redukciou slaných, pikantných a sladkých potravín z vašej stravy .

4. Ochorenie obličiek

Zmeny v farbe moču a bolesti dolnej časti chrbta sú príznaky ochorenia obličiek. Okrem týchto príznakov výrazný opuch na tvári, ktorý sa vyskytuje hlavne ráno, znamená problémy s obličkami.
Keďže spánok na bruchu je spojený s opuchom tváre, mali by ste spať na chrbte. Musíte tiež dodržiavať diétu a navštíviť nefrológ.

5. Choroby srdca

Opuch, ktorý sa vyskytuje v bruchu a nohách, môže znamenať srdcové choroby, najmä ak sú sprevádzané únavou, dýchavičnosťou alebo bolesťou na hrudníku. Liečba srdcového edému doma sa neodporúča, a preto je potrebné konzultovať s kardiológa.

6. Lieky

Užívanie antikoncepčných piluliek, antipyretiká, analgetiká a niekoľko ďalších typov liekov môže viesť k opuchu. Ak je to tak, musíte sa poradiť s lekárom. Nahradenie príslušného lieku analógom, ktorý nie je spojený s podobnými vedľajšími účinkami, by mohol byť možný.

7. Životný štýl

Stále alebo dlhé sedenie denne zvyšuje riziko edémov nôh. Ak vaša práca vyžaduje, aby ste strávili veľa času alebo sedeli, uistite sa, že pravidelne prestávate. Odporúča sa aj jemná masáž, strečing cvičenie a nosenie vhodnej obuvi.

8. Dehydratácia

Na začiatku dehydratácie začnú naše telá zadržiavať vodu. Pretože zadržiavanie vody znamená nahromadenie kvapaliny, môže sa vaše opuchajúce brucho, členky a zápästia napučať. Vezmite si minimálne 1,2 litra vody každý deň. Taktiež sa musíte vyhnúť alkoholu, káve a nápojom sýteným oxidom uhličitým.

záver

Opuch nemusí vždy znamenať patologický stav. V skutočnosti dochádza k opuchu aj u zdravých ľudí, najmä počas horúcich letných mesiacov. V takýchto prípadoch sú najčastejšie dôvody jedenie slaných potravín, veľa tekutín a nepohodlné topánky.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ZDROJ: positivemed.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>