Týchto 7 známok naznačuje, že jete príliš veľa cukru a mali by ste sa udržať od neho, čo najďalej

Život nie je spravodlivý. Jedným z najlepších príkladov je skutočnosť, že sme takmer všetci zamilovaní do sladkých potravín, zatiaľ čo sú veľmi škodlivé pre naše zdravie.

Sladká chuť je jednoducho neodolateľná, ale akonáhle viete, čo váš cukor robí s vaším telom, pravdepodobne sa budete snažiť udržať od neho. Ak zaznamenáte nasledujúce príznaky, môžete mať podozrenie, že ste v poslednej dobe konzumovali príliš veľa cukru, takže je na čase to urobiť.

1. Túžba po potravinách s množstvom sacharidov / cukrov

Pravdepodobne ste závislí od cukru, ak často cítite neodolateľnú túžbu po cukrovinkách. Cukor je návykový, konzumujúci, pretože reťazová reakcia spôsobuje časté chute.

2. Nedostatok energie, únava

Ak ste vždy unavení a máte malú energiu, asi budete jesť príliš veľa cukru. Vysoko cukorové potraviny sa budú krátko otáčať, ale potom bude energetická hladina drasticky klesať a budete celý deň unavený.

3. Masáž

V cukre nie je žiadne vlákno, nemá bielkoviny a preto nedáva pocit sýtosti. Čím viac budete jesť, tým viac kalórií vstúpi do vášho tela. Cukor spúšťa uvoľňovanie inzulínu, ktorý dodáva cukor rôznym orgánom, ktorý sa má použiť ako energia. Nadmerný príjem cukru podporuje telo, aby produkoval viac inzulínu, čo časom spôsobuje inzulínovú rezistenciu. V tomto prípade telo už nie je schopné reagovať na normálne množstvo inzulínu a nemôže správne používať cukor. Inzulínová rezistencia je spojená s prírastkom hmotnosti a obezitou, ako aj s cukrovkou, keď sa pankreas zahltí.

4. Bežné prechladnutie

Príliš veľa cukru oslabuje imunitný systém a jeho schopnosť zabrániť prechladnutiu, chrípke a chronickým ochoreniam. Ak kontrolujete svoju spotrebu cukru, znižujete riziko ochorenia.

5. Nie rovnaká sladká chuť ako predtým

Odborníci tvrdia, že príliš veľa cukrov bomba chuťové poháriky, ktoré rastú v ich tolerancii k sladkej chuti. To zase vedie k túžbe po ešte sladšej výžive. Najprv je to ťažké, ale ak môžete znížiť spotrebu cukru, vaše chuťové poháriky a vaše telo budú menej spokojné s cukrom. Po určitom čase budú niektoré potraviny príliš sladké.

6. Rozmazané myslenie, najmä po jedle

Jedným z najčastejších príznakov nadmernej spotreby cukru je nejasné myslenie. Veľké množstvo cukru náhle zvýši hladinu glukózy v krvi, ktorá klesne krátko potom. Toto náhle striedanie môže viesť k poruchám kognitívnych funkcií a poškodeniu.

7. Problémy s kožou a nohou, tmavé kruhy pod očami

Konzumovaný cukor pôsobí ako zápalový prostriedok v tele a spôsobuje veľa zápalových problémov s kožou, ako je akné, ekzém, rosacea, suchá pokožka alebo mastná pokožka. Ak znížite spotrebu cukru, vaša pokožka bude opäť čistá a jemná.

Zápalový účinok cukru môže spôsobiť zápal fascie nohy, opuchy, vláknitý materiál na úpätí nohy. Tento problém môže spôsobiť vážnu bolesť nohy.

Príliš veľa cukru môže viesť k únave, čo často naznačujú tmavé kruhy pod očami.

Ak sa u Vás vyskytne niektorý z týchto príznakov, skúste konzumovať menej cukru, aby ste prekonali príznaky a zlepšili svoje zdravie.

ZDROJ:bidista.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>