Tuk na bruchu je problémom číslo 1. Našťastie existuje skvelý spôsob, ako tento problém vyriešiť a zaberie len 25 minút denne

Tuk na bruchu je problémom číslo jedna pre mnohé ženy. Našťastie pre jeho riešenie nie je vôbec potrebné stráviť dlhé vyčerpávajúce hodiny v telocvični. Existuje skvelý spôsob, ako tento problém vyriešiť, čo trvá len 25 minút denne a váš pas vám určite poďakuje za to.

Silové cvičenia

Ak nenávidíte bežiaci pás, potom máte veľkú novinku: silové cvičenia bojujú s brušným tukom oveľa účinnejšie ako kardio. Vedci z Harvarda od roku 1996 do roku 2008 študovali fyzickú aktivitu, telesnú hmotnosť a obvod pása 10 500 zdravých mužov. Za posledných 12 rokov robia chlapci každý deň 20 minút tieto cvičenia, ako napríklad zdvíhanie voľných závaží a práca na rôznych silových simulátoroch. Percento tuku na bruchu týchto mužov bolo oveľa nižšie v porovnaní s tými mužmi, ktorí pravidelne vykonávali kardiovaskulárnu prácu napriek skutočnosti, že tá skutočne stratila oveľa väčšiu váhu.

V čom je to tajomstvo?

Aby sa brucho stalo rovnomernejšie, mali by sa uprednostňovať práve silové záťaže. Na rozdiel od aeróbneho cvičenia, ktoré spaľuje tuky aj svaly, výkony zaťaženia eliminujú tuk v čase, keď sa svaly skutočne budujú. To je kľúčový bod, pokiaľ ide o zbavenie sa tuku v oblasti pása. Podobné cvičenia skutočne odolávajú tomu, čo všetci ľudia trpia vekom: strata svalovej hmoty a nárast objemu tukového tkaniva. Táto aktivita navyše urýchľuje metabolizmus po 48 hodinách po vykonaní silových cvičení, čo spôsobuje dvojitú ranu na tukové usadeniny v oblasti pása.

Vzhľadom na to, že ženy majú v skutočnosti viac tuku a menej svalov, takéto cvičenia budú účinnejšie pre slabšie pohlavie.

Dokonalá kombinácia

Napriek všetkému vyššie, nevzdávaj sa ani kardio cvičeniu. Početné štúdie ukazujú, že optimálny výsledok možno dosiahnuť kombináciou výkonu a aeróbneho zaťaženia.

Čo robiť v tomto prípade?

To je najlepšie sa držať nasledujúcich režimoch cvičenia: ( Beh, plávanie, jazda na bicykli, atď) aeróbne 1-2 a minimálne 3  krát týždenne (25 minút je dosť). Bez ohľadu na ciele, ktoré sledujete, môžete jednoducho pripojiť silové cvičenia k rôznym skupinám svalov v jednej relácii alebo to urobiť samostatne.

Napríklad jeden deň môže byť  pridelený pre nohy, druhý pre ruky a tretí pre telo.

Voľba je na vás.

ZDROJ:/post/weight-loss/

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>