Tu je spôsob, ako zabiť baktérie, ktoré spôsobujú pálenie záhy a nadúvanie

Ako zabiť baktérie Helicobacter Pylori v prirodzenom spôsobe

Helicobacter pylori (H. pylori) je druh baktérie, ktorá je hlavným dôvodom infekcie žalúdka. Keď sa objaví, spôsobuje príznaky ako  nevoľnosť,pálenie, zvracanie, gastritída, nadúvanie a bolesť brucha.

Spôsobuje chronický zápal, tieto baktérie, ktoré môžu narušiť funkciu tráviaceho systému a gastrointestinálneho traktu. To zvyčajne vedie k chronickému zápalu v žalúdku.

Zo zdravotníckej štatistiky vyplýva, že baktérie Helicobacter pylori postihujú asi 66% svetovej populácie. V rozvojových krajinách je prípad ešte horší, infekcia H. pylori postihuje viac ako 80% dospelých a 10% detí.

Tieto baktérie, ktoré sa darí vo vašom tele, zvyšujú riziko vzniku rakoviny žalúdka šesťkrát. Okrem toho môže viesť k závažným problémom s trávením, ako sú peptické vredy a gastritída.

Väčšina ľudí sa spolieha na konvenčné liečby, ak sú postihnuté touto infekciou. Avšak konvenčné ošetrenie nebude úplne eliminovať baktérie, neovplyvní dobré baktérie a existuje mnoho vedľajších účinkov, ktoré ľudia zažili pri používaní.

Takže najlepší a najefektívnejší spôsob boja proti týmto baktériám je niekoľko prirodzených spôsobov. Úspešne liečia a zabraňujú infekcii Helicobacter pylori!

Tu je 8 prirodzených spôsobov, ako odstrániť baktérie Helicobacter pylori

1) Med Manuka

  • Má silné antibakteriálne vlastnosti a používa sa pri liečení rôznych zdravotných problémov.

Podľa odborníkov môže používanie surového medu alebo medu Manuka so štandardným ošetrením skrátiť čas liečby.

použitie:

  • Konzumujte 1 polievkovú lyžicu medu Manuka ráno pred vašou raňajkami
  • Môžete tiež pripraviť prípitok s medom Manuka a jesť to ako raňajky.

2) Brusnicový džús d

Jedná sa o jeden z najúčinnejších prírodných liekov pre akýkoľvek typ infekcie gastrointestinálneho alebo močového traktu. Vďaka vysokému obsahu antibakteriálnych látok, ktoré má ovocie, je táto šťava známa svojimi účinkami na baktérie. Úspešne podporuje elimináciu baktérií prostredníctvom normálnej exkrécie a močenia.

3) Probiotiká

Pre správne trávenie a zdravie čriev potrebujeme veľa prospešných baktérií. Takže ak nie je žiadna bakteriálna rovnováha v žalúdku, môže to mať negatívny vplyv na celkové zdravie. Existencia infekcie Helicobacter pylori môže narušiť rovnováhu baktérií. Bakteriálna nerovnováha ďalej vedie k zápalu a chronickým zdravotným rizikám. Probiotiká dokážu nahradiť stratené baktérie vo vašom čreve a môžu tiež zmierniť príznaky a zabrániť bakteriálnej kolonizácii.

4) Čierne semeno (Nigella sativa)

Čierne semeno je okrem mnohých prospešných vlastností zvlášť účinné proti infekciám spôsobeným H. pylori. 

5) Zelený čaj

Odborníci potvrdili, že zelený čaj môže zabiť a spomaliť rast baktérií Helicobacter. Pri pití zeleného čaju pred infekciou môžete zabrániť zápalu žalúdka a znížiť závažnosť gastritídy.

6) Cesnak

Cesnak, kvôli silným antibiotickým a protizápalovým vlastnostiam, sa môže použiť na usmrtenie baktérií H. pylori . Môže sa konzumovať surový alebo varený. Štúdia ukazuje, že ľudia s H. pylori, ktorí jedli stredne veľké stroužky cesnaku na jedlo (obed a večera), zaznamenali veľké zníženie baktérií H. pylori.

7) Výhonky brokolice

Brokolické výhonky sú bohaté na sulforafan, zlúčeninu, ktorá je veľmi účinná proti H. pylori. Jeho účinnosť sa skúma v laboratórnych štúdiách a ukázali, že môže znížiť zápal žalúdka a znížiť kolonizáciu baktérií. Navyše prášok brokolice môže vyvolať diabetes typu 2 a znížiť kardiovaskulárne rizikové faktory.

8) Propolis

Propolis má viac ako 300 zlúčenín vrátane kumarínov, fenolových zlúčenín, aminokyselín, polyfenolov a rastlinných sterolov. Podľa mnohých štúdií má schopnosť inhibovať rast baktérií H. pylori.

Tipy na výživu Helicobacter pylori

Vaša strava by mala obsahovať:

  • Semená Chia a ľanové semená (obsahujú omega-3s)Probiotické potraviny bohaté na kefír
  • Krížová zelenina (brokolica a brokolica)
  • Ryby ulovené vo voľnej prírode (omega-3 mastné kyseliny)
  • Surový med (Manuka med) s mierou používa v zelený / čierny čaj
  • Bobule (malina, černice, jahody, čučoriedky a čučoriedky)

Držte sa ďalej od:

  • Nakladané jedlá
  • Sýtené nápoje
  • Korenené jedlá
  • Kofeín
  • Zrná s nízkym obsahom vlákniny

ZDROJ:longevitybox.net

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>