Tu je dôvod, prečo Japonské ženy majú o 66% nižšiu mieru rakoviny prsníka ako v iných krajinách! Musíme zahrnúť výživu, ktorá chýba v našej strave …

Jediným úspešným preventívnym opatrením proti rakovine prsníka je venovať pozornosť vašej výžive, cvičení, zníženiu stresu a vyhýbaniu sa toxínom v životnom prostredí. Avšak konečným spôsobom prevencie rakoviny prsníka je mamograf.

Vec, ktorá môže skutočne spustiť nástup rakoviny prsníka, je žiarenie emitované z mamografie. Monogram môže viesť k nadmernej diagnóze a nadmernej liečbe namiesto predĺženia života. Jód je najlepšou živinou, ktorú môžete konzumovať, pokiaľ ide o vašu diétu a prevenciu rakoviny prsníka.

Jódové zásoby u žien sú vyššie v prsníkoch ako štítna žľaza, aj keď je táto živina typicky spojená so štítnou žľazou. Ak ste žena, ktorá chce chrániť prsia, musíte vedieť, že jód je veľmi užitočný.

Jód je prírodný spôsob ochrany detí, pretože je nevyhnutný pre vývoj mozgu u dojčiat. Jódové zásoby v tele zabezpečujú, že dieťa dostane pevné množstvo jódu. Nedostatok jódu je pre ženy veľmi zlý, okrem toho, že je to pre deti zlé. Nedostatok jódu zvyšuje riziko rakoviny prsníka.

Rakovina prsníka a nízky jód

Vaše riziko vzniku rakoviny reprodukcie, ako je rakovina prsníka, sa zvýši o nízke hladiny jódu v tele. To sa deje, pretože nízke hladiny jódu v tele spôsobujú, že telo produkuje viac estrogénu.

Citlivosť na estrogén v prsníku sa zvyšuje nízkymi hladinami jódu. Tým sa znižuje riziko rakoviny prsníka. Jódové deficientné prsné tkanivo je pravdepodobnejšie podrobené prekanceróznym zmenám a jód by ich mohol zvrátiť.

Bernard Eskin. Jód spôsobil bunkovú smrť rakoviny a zníženie rastu nádoru počas jej štúdia. Okrem toho neboli zdravé bunky ovplyvnené.

Ženy dnes

Keď to porovnáte s tými našimi, miera rakoviny prsníka v Japonsku je o 66% nižšia. Vec, ktorá robí rozdiel, je jód.

Japonské ženy dostávajú 25-krát viac jódu ako iné ženy. Odhaduje sa, že referenčný príjem jódu je 150. Ďalším prispievateľom k tomuto rozdielu je západná strava, ktorá má nedostatok jódu.

Zvýšenie toxínov v životnom prostredí je ďalším faktorom, ktorý prispel k nedostatku jódu. Vášmu telu sa zabraňuje absorbovať jód, pretože tieto toxíny majú tendenciu sa pripojiť k receptorom v bunkách určených pre jód.

Prírodné zdroje mimo jódu

Existujú niektoré vynikajúce zdroje, ktoré môžeme konzumovať, aby sme ich dostali, aj keď telo nie je schopné produkovať jód. Cranberries, fazule, zemiaky nešúpané, vajcia a morské plody ako sú tuniak, krevety, losos a homár sú jedny z najlepších prírodných zdrojov jódu.

Najlepším zdrojom jódu sú morské riasy, ktoré sú hlavnou zložkou japonskej stravy. Ak chcete zahrnúť sušené morské riasy do svojej diéty, musíte vedieť, že ju môžete nájsť v akomkoľvek ázijskom supermarkete. Môžete ich pridať do mnohých vecí.

Pridajte sušené morské riasy do varených polievok a fazule. Jedna japonská štúdia odhalila, že morské riasy majú desaťkrát viac jódu ako fluóruracil, čo je všeobecne známe a používané chemoterapeutikum. To dokazuje, že morské riasy sú účinnejšie pri liečbe rakoviny prsníka ako akákoľvek iná zložka.

ZDROJ:goodmorningcenter.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>