Trápi Vás vypuklé bruško a neviete, ako sa zbaviť kilogramov navyše? Len 5 minút cvičenia denne a do 30 dní budete mať postavu, po ktorej ste už dávno túžili!

Cviky, po ktorých budú vidieť výsledky nájsť, je naozaj náročné. O to viac, ak ste o svoju postavu doteraz príliš nedbali a dopriali ste si aj sladké, i slané a najlepšie večer v posteli. Nič však nie je stratené a všetko má svoje riešenie. Jedným z nich je aj 5 minút denne obetovaných piatich základným cvikom.

Ploché brucho, štíhly pás a vypracované nohy nebudete mať za jeden deň, ani za jeden týždeň. Kto chce takú drastickú premenu, musí sa obrátiť priamo na odborníkov. My Vám ponúkame niečo, čo Vás rozhýbe, prinesie Vám kondičku a zbaví prebytočného tuku. Postavu budete mať za mesiac ako lusk. A do leta, to ani nehovoríme.

Stačí obetovať 5 minút denne?

Päť minút denne. Päť cvičenia. 1 minúta na každej z nich. To snáď nie je až tak veľa as troškou sebazaprenia to určite hravo zvládnete. Poďme na to. Ide o najefektívnejší systém cvičení pre ženy, ktoré chcú schudnúť doma a nechcú utrácať zbytočné peniaze do posilňovne. Jediné, čo musí obetovať, je kúsok z ich času.

Posilňovanie brucha

Ľahnite si na chrbát, do oboch rúk vezmite činky alebo iné menšie závažia. Dolná časť chrbta neuvoľňujte z podložky. Pritiahnite kolená k hrudníku, zároveň zdvihnite aj ruky a snažte sa lakte dotknúť kolien.

Cyklista

Ľahnite si na chrbát. Zatlačte dolnú časť chrbta do podložky a rukami si chyťte hlavu. Nohy aj trup ohnite smerom k sebe tak, aby zvierali približne 45-stupňový uhol. Striedajte ľavý lakeť k pravej nohe a naopak pravý lakeť k ľavej nohe. Keď zdvíhate jednu nohu, druhá by mala byť vyrovnaná na podložke.

Lezec

Kľaknite si na podložku, dlane položte na zem na šírku ramien a zdvihnite kolená. V pozícii „dosky“ začnite s nádychom zdvíhať ľavé koleno k pravému lakťu a striedajte s pravým kolenom k ​​ľavému lakťu. Nohy striedajte čo najrýchlejšie. Nezabúdajte pravidelne dýchať.

Skákanie inak

Tak, ako pri predošlom cviku, začínajte v pozícii dosky. Z tejto pozície vyskočte tak, aby ste špičkami chodidiel pristáli tesne pri dlaňou. Dlane z podložky nedávajte preč, musí zostať po celý čas na jednom mieste.

Zdvíhačky

Ľahnite si na chrbát, prsty oboch rúk priložte k spánkom. Zdvihnite hore trup, pričom pravou dlaňou stlačte ľavé koleno a naopak ľavú dlaňou sa dotknite pravého kolena.

Nezabúdajte, že pri každom efektívnom chudnutí platí, že čím viac sa budete hýbať, tým rýchlejšie pôjdu kilá dolu. Zároveň nezabúdajte piť veľa nesladených tekutín a skúste si odoprieť nezdravé jedlá.

ZDROJ:tak prosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>