Trápenie so zaspávaním je pre mňa minulosť. Tento jednoduchý trik mi vždy pomôže zaspať už do 1 minúty

Mali ste stresujúci deň a všetko, čo chcete, je spať. Ale nejako, napriek vyčerpaniu, to sa nestane a skončíte ležať na posteli frustrovaný. Vyskúšali ste radosť svojej babičky piť teplé mlieko pred spaním, skúšali ste počítať ovce, ale nič nepomôže. No, tu je tajomstvo pre dobrý spánok.

Metóda dýchania „4-7-8“ vám pomôže zaspať čo najskôr. Mali by ste to robiť pravidelne: každé ráno po prebudení a každý večer pred zaspávaním, aby ste stavili svoje telo a optimalizovali účinok.

Metóda dýchania „4-7-8“

1. Dýchajte

Položte jazyk na strechu úst, za prednými zubami. Potom pomaly vdychujte, pričom počítajte až 4 do hlavy.

2. Držte dych

Držte si dych, keď zostávajú uvoľnené a počítajte až  7 . Vaše telo má teraz dostatok času na absorbovanie kyslíka a poskytnutie potrebnej energie všetkým vašim orgánom. Obsah kyslíka v krvi sa zvyšuje a vaše telo sa začína uvoľňovať.

3. Dýchajte

Začnite dýchať a počítajte až 8. Pokúste sa vydychovať čo najhladšie. Ak počujete tichý swooshing hluk, robíte to správne. Pomalé vydychovanie zaisťuje, že „použitý“ vzduch úplne opustí vaše telo.

Nezabudnite, že budete potrebovať nejakú prax, aby ste tento trik vykonali, ale to funguje. Táto metóda spánku vám môže pomôcť uvoľniť sa počas niekoľkých sekúnd.

ZDROJ:womendailymagazine.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>