Toto je HIT! Tieto výrobky vám pomôžu schudnúť, bez problémov a hladovania

Snažíte sa schudnúť, ale je pre vás ťažké udržať si stravu? Samotná výzva je pomerne náročná, veľa záleží na našom metabolizme. Vedeli ste však, že konzumácia niektorých výrobkov podporuje chudnutie?

Štúdie výživy sa uskutočňovali na University of Laval v Quebecu. Na experiment boli pozvané dve skupiny ľudí s nadváhou nad 40 rokov. Jedna skupina mala veľmi obmedzené a oddelené jedlá a druhá jedla toľko, koľko bolo dosť, aby sa cítili stále. Výsledky štúdie ukázali, že ľudia, ktorí sa cítili plnšie, schudli a nechceli sa vzdať svojej stravy.

Ako sa ukazuje, nemusíme mať hlad, aby sme schudli, len jesť správne výrobky.

Ovocie a zelenina bohaté na vodu

Pri diéte je dôležitým prvkom hydratácia, ovocie a zelenina, ktoré obsahujú veľa vody, ako je melón alebo uhorka, nám umožňujú hydratovať naše telo a zároveň vytvárať pocit sýtosti, pri strave ich môžeme jesť ako občerstvenie.

Štipľavé korenie

Pikantné jedlá napomáhajú chudnutiu, pretože podporujú spaľovanie tukov. Stimulujú tiež náš metabolizmus. Preto stojí za to osloviť papriku ako doplnok k jedlu.

Vajíčka

Existujú štúdie, ktoré potvrdzujú, že ľudia, ktorí jedia vajcia na raňajky, jedia počas dňa menej. Vyplatí sa to vyskúšať.

Ovsená kaša

Ovesné vločky sú skvelým nápadom pre zdravé raňajky. Predovšetkým to nie je nudné, pretože sa dá pripraviť mnohými rôznymi spôsobmi. Kaša navyše obsahuje veľa vlákniny a vody, vďaka ktorej je to plné jedlo.

Zelený čaj

Zelený čaj má veľa liečivých vlastností, ale je tiež skvelý na diétu. Stimuluje metabolizmus a inhibuje vstrebávanie tukov a glukózy z potravy. V Japonsku sa uskutočnili štúdie, ktoré ukazujú, že pitie 3 šálok zeleného čaju denne po dobu 3 mesiacov vedie k strate hmotnosti až 1,5 kg bez toho, aby došlo k ďalším zmenám v strave.

Strukoviny

Strukoviny, ako sú fazuľahrach a šošovica, sú zdrojom bielkovín a vlákniny, tieto zložky podporujú chudnutie a je veľmi ľahké jesť malé množstvo.

ZDROJ:jensprav.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>