Takto znížite objem žalúdka bez chirurgického zákroku. Budete jesť menej a konečne začnete chudnúť!

Ako znížiť žalúdok bez chirurgického zákroku? Môže sa vám to zdať nemožné, ale každý z nás to môže urobiť. Ak chcete znížiť objem žalúdka len postupujte niekoľko pravidiel. Vďaka tomu je pre vás postačujúca menšia časť jedla a so zníženými porciami, budete tiež chudnúť!

Ako zmenšiť žalúdok?

Čím viac jeme, náš žalúdok je viac rušivý. To spôsobuje začarovaný kruh, jeme viac, necítime sa nasýtení, takže začneme jesť ešte viac. Počas tejto doby, náš žalúdok opäť zvyšuje kapacitu a po nejakom čase musíme zvýšiť porcie jedál. V dôsledku toho začneme brať na váhe, pretože tým, že jeme viac, zvyšujeme kalórie. Za to sa cítime tvrdo a naše telo má problém s trávením tohto množstva jedla.

Stojí za to pripomenúť, že žalúdok nie je nič iné ako vrecko zo svalov. Ako dobre viete, svaly majú schopnosť zmenšiť sa, ale aj natiahnuť. Nadmerne natiahnutý žalúdok je problémom pre mnoho ľudí, ktorí idú na diétu. Dôvod je jednoduchý, náhle znížime množstvo jedla a nedokážeme naplniť žalúdok, takže sa cítime hladní. Začneme jesť a naša strava prestane dávať zmysel. Z tohto dôvodu by sa mal zmenšovať žalúdok v priebehu diéty.

Ak chcete znížiť kapacitu žalúdka, jednoducho postupujte podľa jednoduchých tipov. Ak tak urobíte, váš žalúdok bude menší a po menšom jedle sa budete cítiť plno. Má mnoho výhod, najmä pre ľudí, ktorí chcú schudnúť.

Tekutá strava

Raz týždenne si urobte deň tekutej stravy. To znamená, že v tento deň jeme len tekuté potraviny. Na večeru môže byť samozrejme polievka a aj iné jedlá, napr. ovocné alebo zeleninové kokteily. A samozrejme pijeme vodu po celý čas v množstve približne 6-8 pohárov denne v rôznych intervaloch. Voda má tiež za úlohu napĺňať náš žalúdok a dávať nám pocit sýtosti. Preto môžete piť, keď cítite hlad medzi jedlami.

Jedzte menšie porcie, ale častejšie

Ak ste už začali diétu, viete, že jesť 5 jedál denne je zdravý zvyk. Ak chcete znížiť žalúdok, mali by ste jesť menej, ale častejšie. Preto namiesto troch veľkých vložte do svojej stravy päť menších jedál.

Jedzte pomaly

Zaujíma vás, prečo rýchlosť jedla ovplyvňuje veľkosť žalúdka. Predtým, ako sa náš mozog učí zo žalúdka, že je už plný, je to chvíľku. To je dôvod, prečo často jeme príliš veľa, keď niečo ochutnávame, pretože sme príliš v zhone a tento signál sa nedostal do mozgu. Posiela sa z nervov, ktoré sú na stenách žalúdka.

Cítime sa tak ťažko a plno. Aby sme tomu predišli, jednoducho jedzte pomalšie a keď sa cítime naplnení, vzdáme sa ďalšej spotreby. Uvidíte, že s časom viac a viac jedla začne zostávať na tanieri. Neskôr sa naučíte brať také porcie, ktoré sú dostatočné.

Jedzte viac vlákniny

Vlákna dlhšie zachováva pocit plnosti, preto je veľmi dôležitým prvkom v každej strave. Nezabudnite piť veľa vlákniny s vodou. Je dôležité vyhnúť sa neskoršiemu nadúvaniu. Vlákno rozpustné vo vode bude pre nás najlepšie.

Zdroje vlákniny

  1. pohánka
  2. jačmeň
  3. hnedá ryža
  4. ražný chlieb
  5. biela fazuľa
  6. červené fazuľa
  7. bôb obyčajný
  8. hrášok
  9. kokosové vločky
  10. pšeničné otruby (majú veľa)
  11. čierne bobule
  12. černice
  13. ríbezle
  14. maliny
  15. sušené broskyne

ZDROJ:dompelenpomyslow.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>