Stojí za to robiť tieto jednoduché cviky pred spaním! Postačí 5-9 minút a úplne to zmení váš zdravotný stav

Získajte výsledky hneď! Vyskúšajte to a uvidíte sami!

Ak často nemôžete spať, potom nie ste sami: veľa ľudí sa v posteli krúti a hľadá si polohu predtým, ako zaspí a odpočíva. Ak sa to stane pravidelne, môžete nakoniec pocítiť neustálu únavu počas dňa.

Možno, že nadmerne konzumujete cukor a kávu, pokiaľ zaspíte a v dôsledku toho získaváte nadváhu.

Robte nasledujúce jednoduché jogy pózy pred spaním vám pomôže zaspať

Všetky sú veľmi jednoduché, takže aj keď ste nikdy necvičili jogu a nepovažujete sa za „flexibilnú“, budete sa s ňou bez problémov vyrovnávať. Viac a viac vedeckých výskumov potvrdzuje priaznivé účinky jogy na zdravie, tak prečo to nevyužiť?

Prvýkrát, keď tieto pózy cvičíte, odporúčame, aby ste sa v nich nezdržovali príliš dlho. Jedna minúta postačuje. Neskôr môžete predĺžiť až päť minút alebo ešte dlhšie.

Balasana – predstavenie dieťaťa

Ak máte problémy s kolenom, možno to nie je dobrý nápad. Ale pre všetkých, táto pozícia uvoľní váš nervový systém, chrbát, ramená, žalúdok.

Ak sa vaše zadky nedotýkajú päty, niekoľkokrát zložte deku a umiestnite ju na päty. Vytiahnite ruky pred sebou a oddychujte. Nastavte budík, aby ste vedeli, kedy opustíte pózu. Zatiaľ čo ste v postoji dieťaťa, nezabudnite dýchať hlboko.

Supta Baddha Konasana – skosená uhlová pozícia

Niektorí ľudia hovoria túto pozíciu – motýľ predstavujú: ležia na chrbte, zdvihnú kolená, spájajú nohy a jemne uvoľnia kolená po stranách. Väčšina z nás nemôže ležať v tejto póze. Naše kolená budú aspoň niekoľko centimetrov od povrchu. Preto, aby ste sa uvoľnili, položte na každé koleno zloženú deku alebo vankúš. Dýchajte hlboko až do spodnej časti brucha.

Zadný valec 

Ležte na chrbte, uchopte kolená (ako je znázornené na obrázku). Jemne kývajte zo strany na stranu. Je to skvelý spôsob, ako po dlhom dni roztiahnuť a masírovať spodnú časť chrbta. Nechajte svoje nohy úplne relaxovať. Zároveň nechajte svoje ramená ležať na povrchu – nenechajte ich napínať, držte si kolená. A, samozrejme, dýchať hlboko.

ZDROJ:jensprav.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>