Skúste zmeniť vaše bežné raňajky za toto Smoothie. Vaše telo vám poďakuje rýchlou stratou nadváhy a zlepšením celkového zdravia

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Prvé jedlo dňa sú raňajky a má prvoradý význam. Ak jete zdravé raňajky, dovolíte, aby vaše telo a orgány fungovali správne, udržali energiu a zachovali si svoju váhu.

Prírastok hmotnosti je jedným z najbežnejších zdravotných problémov dnešného sveta. Môže ľahko zničiť sebavedomie človeka a vytvoriť ďalšie problémy vo vašom tele, preto sa musíte zbaviť prebytočného tuku a zabrániť ďalšiemu hromadeniu. Našťastie, prírastok na váhe a prebytok brušného tuku možno zabrániť niekoľkými jednoduchými zmenami v životnom štýle a konzumáciou neuveriteľného nápoja.

Nápoj je vyrobený zo zdravých prísad, ako sú ananás a chia semená, ktoré zvýšia váš metabolizmus ráno a zlepšia aj trávenie. Obe zložky sú bohaté na vlákninu, ktorá dokáže udržať vaše orgány v práci a tiež obsahuje ďalšie zložky, ktoré vyčistia celé telo od toxínov.

Ananás je bohatý na vodu, ktorý pôsobí ako prirodzený diuretik a vzácna zlúčenina známa ako bromelaín, ktorá vám môže pomôcť schudnúť a zmierniť zápal vo vašom tele.

Na druhej strane, chia semená obsahujú množstvo nevyhnutných vitamínov a minerálov, rovnako ako vlákninu, ktorá dokáže udržať dobrú prácu vo vašom zažívacom trakte.

Tu je postup prípravy:

prísady

  • 150 ml vody
  • 2 ananásové plátky
  • pomarančový džús (z 2 pomarančov)
  • 2 lyžice chia semien

Inštrukcie

Narežte niekoľko ananásových plátkov na malé kúsky a potom ich vložte do mixéra spolu s vodou a čerstvou pomarančovou šťavou. Potom pridajte čajové semená a znova ich premiešajte – ak ich chcete mäkšie, namočte ich vo vode 2 hodiny pred prípravou. Namiesto bežných raňajok konzumujte 2 týždne tento nápoj a určite začnete strácať váhu.

ZDROJ:organichealthcorner.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>