Skončil som s užívaním liekov, ktoré mi predpísal lekár, objavil som neuveriteľné výhody v brazílskych orechoch

Brazílske orechy sú olejnaté semená z rovnakej skupiny mandlí a vlašských orechov. Má vysokú nutričnú hodnotu okrem toho, že sú bohaté na fytochemikálie, nenasýtené tuky a minerály.

Jeden orech zodpovedá 150% odporúčanej dennej dávky selénu, ktorá zodpovedá približne 100 μg. Bohatý zdroj flavonoidov a fenolových zlúčenín, para orechy tiež obsahujú fytosteroly, skvalén a vitamín E.

Brazílske orechy majú antioxidačný účinok a zabraňujú šíreniu cudzích teliesok, čo z neho robí veľkého spojenca pri liečení a prevencii proliferatívnych ochorení, ako napríklad rakoviny. Výkon brazílskych orechov v tele ukazuje, že je veľmi prospešný pre zdravie srdca, pretože pomáha znižovať hladinu cholesterolu a zlepšuje metabolizmus štítnej žľazy.

Tieto orechy sú tiež zdrojom draslíka, ktorý pomáha udržiavať vápnik v tele tým, že zabraňuje jeho vylučovaniu močom. V kombinácii s fosforom sú brazílske orechy vynikajúcim spojencom pre zdravie kostí.

Okrem toho draslík znižuje riziko kardiovaskulárnych ochorení, pretože pomáha kontrolovať krvný tlak.

Ako zdroj antioxidantov, ako je glutatión peroxidáza, para orechy pomáhajú obnoviť bunky v imunitnom systéme bojom proti voľným radikálom v ľudskom tele.

Pozrite podrobne všetky prínosy para orechy:

Zlepšuje imunitný systém:

Antioxidačné sada v para orechoch tiež pomáha bojovať proti voľným radikálom, ktoré môžu poškodiť imunitný systém. Kardiovaskulárne Zdravie: Vďaka vysokej omega-9, obsah a bohaté na antioxidanty, matice, matice pomáha zvyšovať hladinu HDL cholesterolu (dobrý cholesterol) a pomáha pri znižovaní hladiny cholesterolu LDL (zlý cholesterol)

Pomáha liečiť štítnu žľazu:

Bohatý jód, selén a zinok, para orechová zlepšuje produkciu hormónov potrebných pre správne fungovanie štítnej žľazy, čo je veľký hormonálny úložisko pre ľudí s problémami hypotyreózy.

Chráni mozog:

Kombinácia omega-9, vitamínu E a selénu v orechoch môže bojovať proti voľným radikálom neurónov a zlepšiť vitalitu mozgu. Štúdie poukazujú na to, že para orechy môžu tiež pomôcť pri liečbe generatívnych ochorení, ako sú Alzheimerova choroba a Parkinsonova choroba.

Ako konzumovať brazílske orechy správne?

Napriek všetkým výhodám orechov z Brazílie, ktoré sú veľkým zdrojom selénu, je potrebné ich spotrebovať opatrne, aby sa zabránilo vedľajším účinkom nadbytku minerálu.

Ak chcete udržať hladinu semien v tele a zabrániť prejedaniu, stačí konzumovať 2 orechy denne. Ako opatrnosť sa rozhodnite spotrebovať para orechy maximálne päťkrát týždenne.

Čo sa stane, ak dôjde k zveličovaniu spotreby para orechov?

Konzumovanie mnohých para orechov pravidelne môže byť škodlivé pre vaše zdravie, pretože môže viesť k predávkovaniu selénu.

Konzumovať veľké množstvo príležitostne nestačia vyvolať nežiaduce účinky, ale jesť viac 4-6 orechy každý deň môže spôsobiť vedľajšie účinky, ako je bolesť brucha, nevoľnosť, únava, vracanie, podráždenosť, vypadávanie vlasov, olupovanie nechtov, gastrointestinálne poruchy, zápach z úst a problémy s nervovým systémom.

Aký je najlepší spôsob konzumácie orechov z Brazílie?

Pokúste sa konzumovať brazílske orechy v prírodných a bez prídavných látok, ako je soľ alebo rôzne omáčky, aby ste sa vyhli prílišnému množstvu sodíka. Odporúča sa nakupovať orechy, ktoré sú balené a najlepšie z organického pôvodu.

Pretože obsahuje kyselinu fytovú, pozornosť by sa mala venovať interakcii para orechov s inými potravinami, ktoré obsahujú aj túto látku. Kyselina fytová môže interferovať s absorpciou iných minerálov, ktoré nie sú prítomné v para orechoch, čo môže priniesť komplikácie ľuďom pri liečbe rôznych ochorení.

Okrem brazílskych orechov sa kyselina fytová nachádza aj v iných potravinách, ako sú fazuľa a zrná, zelené listy, obilniny, arašidy, rôzne orechy, semená a hľuzy.

Preto je dôležité hovoriť s odborníkom na výživu alebo lekárom o tom, ako najlepšie začleniť para orechy do vašej stravy.

Teraz, keď poznáte výhody zdravia orechov, obráťte sa na svojho lekára alebo odborníka na výživu a pozrite sa, ako urobiť, že osivo váš spojenec v strave.

ZDROJ:.natureba.net

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>