S touto diétou sa mi podarilo schudnúť až o 2 veľkosti len za týždeň. Konečne oblečiem aj nohavice, ktoré som dlhé roky nezapla

Vždy keď sa oteplieva s radosťou meníme dlhé nohavice za kratšie, prípadne si obliekame sukne. Čoskoro je tu však aj plavková sezóna, preto by nebolo na škodu dať si do poriadku váhu, aby sme sa spokojne mohli vybrať na slnko. Treba na to správnu stravu, nejakú fyzickú aktivitu a chuť. Idete do toho?

Pripravili sme si pre vás zaujímajú diétu, v ktorej konzumujete najmä šťavnaté pomaranče a vajíčka. Diéta nesie názov aj monoproteínová diéta a teší sa popularite. Pokiaľ ju budete poctivo dodržiavať, viete takto za deň zhodiť aj 1 kilo. Netreba to však preháňať – pomaly zájdeme ďalej. Diéta sa dodržiava maximálne 1 týždeň.

VAJÍČKA A POMARANČE – SILNÁ DVOJKA

Prečo vajcia? Sú bohatým zdrojom vitamínov, bielkovín a sú nízkokalorické. Čo sa týka pomarančov, poskytujú nielen osvieženie, ale aj vlákninu a pomáhajú nám zbavovať sa toxínov.

Počas tejto diéty je dôležité piť dostatok tekutín, a to minimálne 2 litre denne. Najlepšie urobíte, ak si zvolíte čistú vodu, prípadne zelený čaj, ktorým zaženiete rannú únavu.

TÝŽDENNÉ MENU

Pondelok

Raňajky: polovička pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: pomaranč, zeleninový šalát s bylinkami a dusené kuracie prsia

Večera: kuracie prsia, 2 vajíčka natvrdo, grep

Utorok

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: zeleninový šalát s bylinkami a dusené kuracie prsia

Večera: 2 vajíčka natvrdo, grep, zeleninový šalát s bylinkami a toast

Streda:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: toast, 1 paradajka. 50 gramov syra s nízkym obsahom tuku, plus čerstvá uhorka

Večera: 150 gramov uvarených kuracích pŕs, 2 uvarené vajíčka a grep

Štvrtok:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: 200 gramov tvarohu a 200 gramov varenej zeleniny

Večera: 200 gramov zeleninového šalátu, 150 gramov kuracích pŕs, 2 uvarené vajíčka

Piatok:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: 2 vajíčka natvrdo a varenú zeleninu v ľubovoľnom množstve

Večera: 150 gramov ryby, napr. lososa, pomaranč, 150 gramov zeleninového šalátu

Sobota:

Raňajky: polovica pomaranču, 2 vajíčka natvrdo

Obed: pomaranč, 150 gramov kuracieho mäsa, 3 paradajky

Večera: 200 gramov zeleninového šalátu a 150 gramov kuracích pŕs

Nedeľa:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: 150 gramov kuracích pŕs a zeleninový šalát

Večera: zeleninový šalát, grep a 1 uvarené vajíčko

Nezabúdajte, že takúto diétu by ste mali dodržiavať maximálne týždeň. Pitný režim je v tomto prípade veľmi dôležitý, ako aj čerstvosť a pestrosť zeleniny. Výsledky diéty vás môžu potešiť už po prvom týždni.P

ZDROJ:sovkusom.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>