Pripomíname všetkým ženám. Toto je to, čo sa stane s vaším telom, keď prestanete nosiť vysoké podpätky! Nemusíte sa ich vzdať, ale…

Pre jazdcov boli vytvorené vysoké podpätky, aby nohy nekĺzali zo strmeňa. Avšak, neskôr prijali toto príslušenstvo ženy a potom rôzne typy podpätkov, zo špicatými nosymi hore Kitten podpätky a platformy, obsadila hlavné miesto v ženskej šatni.

Nosenie podpätkov robí ženy štýlovejšími, vysokými a sebavedomými. Zdá sa, že vysoký rast dokončuje telo a podpätky to najlepšie pomáhajú, najmä preto, že sa dajú kombinovať s rôznymi oblečeniami. Avšak, aké krásne a štýlové by sa nezdalo, je známe, že sú príčinou niektorých chorôb.

Dlhodobo nosiť podpätky a neprirodzený ohyb nohy môže priniesť veľa problémov, ako sú zarastené nechty na nohách, nevratnému poškodeniu šliach a nervov, do vážnych problémov s chrbtom, napríklad ischias.

Pri normálnej chôdzi najprv položte pätu a potom zvyšok nohy a zopakujte to isté. Väčšina telesnej hmotnosti sa najprv prenesie na päty. Avšak nosenie podpätkov prináša zmeny v tomto vzore. Podbradia nesú väčšiu váhu na prednej strane nohy a tento účinok sa zvyšuje pri nosení vysokých podpätkov.

V dôsledku toho sa zvyšuje zaťaženie na prednej časti nohy. Táto póza tiež tlačí žalúdok dopredu a tlačí panvu dovnútra, mení rozloženie hmotnosti na chrbticu a tlak na zadnej strane. Vracajúc sa domov, meníme topánky a po opotrebení začíname cítiť bolesť v dôsledku citlivých nervových zakončení.

Niektoré z najčastejších nebezpečenstiev, ktoré môžu vyplynúť z vysokých podpätkov:

Bolesť a záťaž na kĺby a členky: päta neznižuje náraz, takže kolená čelia vážnym následkom, čo vedie k bolesti kĺbov a artritídy.

Vzhľadom na tesne priliehajúce topánky sa môžu objaviť otlaky: kvôli konštantnému tlaku spôsobenému trením kože proti tesne priliehajúcim topánkam sa pokožka vytvrdzuje.

Bolesť chrbta kvôli posunu hmotnosti: päty sú dôvodom, prečo sa panva pohybuje dopredu pri chôdzi, a to zasa tlačí na spodnú časť chrbta a spôsobuje trvalú bolesť.

Achilové šľachy sú slabé : dlhodobé nosenie podpätkov skracuje svaly a šľachy okolo členkov a potom začne veľmi chorý.

Nervy nohy sú poškodené a svalovina lýtka je slabá

Nosenie bežnej obuvi rozdeľuje hmotnosť tela medzi nožičkou a pätou. Avšak, podpätky vytvárajú nerovnováhu a kvôli tlaku na členky. Šance, že budete roztiahnuť členku, zvýšte.

Zosilnené nohy sú výsledkom nosenia špicatých topánok. Vo väčšine prípadov trpí palec a malý prst, pretože vyvíjajú všetok tlak na seba. V dôsledku toho sme narazili na nechty – a to je veľmi bolestivé.

Môžete nosiť podpätky, pozorovať opatrnosť, a to vám pomôže nielen vyzerať skvele, ale zostať zdravé.

populárne:

  • Pokúste sa zaostriť svoj výber na platformách, pretože nielenže vyzerajú krásne, ale tiež znižujú tlak na podložky prstov.
  • Môžete tiež minúť peniaze na dobre známu značku, ktorá je pohodlná a má špeciálnu podporu pre pätu.
  • Pokúste sa obmedziť čas nosenia podpätkov a zvykaj si, že ich nebudete nosiť počas prechádzok a tancov.
  • Pridajte ortopedické vložky na podporu päty. Gélové podložky tiež pôsobia ako dobrá opora pre päty alebo nohy.
  • Vytiahnite nohu a pomasírujte ju golfovou loptou alebo tenisovou loptou, aby ste uvoľnili svaly a šľachy. To vám uvoľní nohy po náročnom dni s podpätkami.

Nezabudnite zdieľať tento článok so svojimi blízkymi a priateľmi!

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>