Pri cvičení nikdy nerobte tieto 3 chyby, keď ich neprestane robiť zbytočne cvičíte

Ak robíte rovnaké cvičenia každý deň, nebudete len tí, ktorí sa nudia a vaše svaly budú mať rovnaký tvar. Či už ide o každodennú prechádzku 30 minút alebo cvičenie zvyšujúce silu, ktoré robíte každý deň znova a znova, po určitom čase vaše telo prestane reagovať na vaše úsilie a vaše úspešné výsledky začnú klesať.

 

Zaraďte nové aktivity vo vašom cvičení. Namiesto prechádzky cez víkendy odborníci navrhujú turistiku. Nájdite si nové cvičenia pre vašu cieľovú skupinu svalov. Používajte DVD vo svojom každodennom rutinnom cvičení, alebo čo vám príde na myseľ. Akákoľvek zmena je viac než vítaná.

Metabolizmus

Aeróbne cvičenia by nemali byť vašou jedinou voľbou

Aeróbne cvičenia sú dobré a užitočné, ale skúste to skombinovať s niektorými posilňujúcimi cvičeniami pre celé telo. Vykonajte niektoré cvičenia, ktoré posilnia vaše telo, zvýšia svalovú hmotu a zlepšia váš fyzický stav. Vo veku 30 rokov ženy každoročne strácajú približne 2 kg svalovej hmoty ročne. Tento proces trvá trochu dlhšie u mužov, ale na druhej strane ich svalová hmotnosť rýchlo zmizne po dosiahnutí veku 60 rokov.

Strata svalovej hmoty spomaľuje metabolizmus. Štúdia ukázala, že aeróbne cvičenie, ktoré zahŕňajú aktivity zvyšujúce silu, spaľuje dvakrát toľko tukov ako aeróbne cvičenia. Takže počas aeróbneho cvičenia urobte nejaké cvičenia, ktoré zvýšia vašu silu, a odborníci naznačujú, že mali by ste vykonávať tieto cvičenia aspoň dvakrát týždenne.

 Rýchle cvičenie

Ľudia sú niekedy zmätení tým, že ľahšie tempo cvičenia im pomôže spaľovať viac tukov v porovnaní s agresívnejšími cvičeniami, ale pravdou je, že keď sa pokúsite o niečo rýchlejšie, budete spaľovať viac kalórií pre istotu. Dáme vám príklad, ktorý vám snáď pomôže pochopiť to ľahšie. Ak žena, ktorá váži 68 kg, chodí na bežiacom páse pri rýchlosti približne 5 km za hodinu, spáli 112 kalórií za 30 minút. Polovica spálených kalórií (56) sú kalórie z tuku.

Ak tá istá žena kráča na bežeckom páse za asi 6,5 km za hodinu, spáli 170 kalórií za 30 minút a 68 z nich pochádza z tuku. Zdraví odborníci naznačujú, že kombinujete svoje cvičenia, robte ich energickejšie, potom spomaľte na niekoľko minút a urýchlite tempo.

ZDROJ:goodmorningcenter.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>