Pozrite sa do zrkadla a zistite, aké je umiestnenie tuku na vašom tele, povieme vám čo sa s tým dá robiť

Obezita je jednou z hlavných chorôb našej doby. Svetová zdravotnícka organizácia uvádza, že v roku 2014 malo viac ako 1,9 miliardy dospelých po celom svete nadváhu. Toto je obrovské číslo, čo je takmer 40% dospelého obyvateľstva sveta. Najhoršie však bolo, že približne 41 miliónov detí vo veku do 5 rokov malo nadváhu v roku 2014.

Avšak napriek týmto strašným údajom treba pochopiť, že obezita nie je vždy pre všetkých rovnaká.

Keď poznáte svoj vlastný typ obezity, môžete dospieť k záveru, že je to hlavný dôvod, prečo priberáte váhu, a preto pochopíte, ako sa ho zbaviť. Takže žena stredného veku pravdepodobne má problémy s jej hmotnosťou, odlišné od ťažko chorej osoby. Riešenie pre nich bude tiež veľmi odlišné. Obaja by však mali zahŕňať šport, tréning a cvičenia.

Tiež sa vedci snažili zhromaždiť údaje o tom, aká časť tela tučná na osobe a porovnávať ich s jeho životným štýlom. Podľa týchto štúdií môže umiestnenie tuku na tele porozumieť, čo je hlavnou príčinou obezity a ako sa najlepšie jej zbaviť.

1. Takže, obezita hornej časti tela

Je to príznak silného prejedania. Najprv je potrebná vyvážená strava (a nie v takých množstvách!) A fyzické cvičenia. Podľa štúdie Mayo Clinic v roku 2008 je obezita hornej časti tela hlavným rizikovým faktorom pre rozvoj diabetu typu 2 a niekedy aj typu 1, hypertenzie a iných ochorení. Preto je veľmi dôležité, aby človek, ktorý trpí obezitou hornej časti tela, vážne zvážil jeho váhu dnes.

2. Ospalé brucho

Je s najväčšou pravdepodobnosťou výsledkom nadmernej konzumácie alkoholu. V takom prípade by mal človek výrazne znížiť počet spotrebovaných alkoholických nápojov za deň a je lepšie sa zbaviť tohto zvyku úplne. Navyše, samozrejme, fyzické cvičenia nebudú zasahovať do rozptýlenia tuku na telo a vyváženejšej stravy.

3. Tuk v dolnej časti brucha

Je bežným príznakom depresie a úzkosti a táto obezita sa najlepšie liečí dvoma spôsobmi súčasne: úľavou od stresu (jóga, pozitívne, nové cvičenia) a cvičením.

4. Veľké vyčnievajúce brucho a tuk na hornej časti chrbta

Je výsledkom sedavého životného štýlu. Je celkom možné, že osoba s týmto typom rozloženia telesného tuku bude svedkom, ako sa tuk na svojom tele začne topiť takmer, akonáhle to bude a začne pravidelný cvičebný program športových aspoň na pár dní. Osoba s takouto obezitou by mala udržiavať hladinu cukru v krvi v normále. Je pre neho najlepšie nasledovať stravu.

Pri všetkých štyroch typoch obezity v hornej časti tela sa odporúča 30 až 60 minút stredne intenzívneho aeróbneho cvičenia päť dní v týždni. Medzi takéto aktivity patrí jogging, jazda na bicykli, prechádzky a plávanie. Takéto postupy pomáhajú znížiť tuk v páse a bruchu.

Ak chcete dokončiť čítanie článku, prejdite nižšie.

 

5. Obezita dolného tela

Je bežnejšia u žien ako u mužov. V boji proti tuku, ženy by mali vykonávať cvičenia s váhami, a tiež vykonávať cvičenie na zlepšenie kardiovaskulárneho systému.

6. Obezita spodného tela na úplnom dne nôh

Vyskytuje sa najčastejšie u tehotných žien. Ak chcete bojovať proti tomuto typu obezity, odporúča sa ženám, poradiť sa s lekárom.

7. Distribúcia tuku v tele v dolnom tele

Je často nazývaná „gynoidná“ alebo hruškovitá telesná postava. Tu sú vhodné cvičenia zamerané na spaľovanie tuku v stehnách a na zadku. Takéto cvičenia rýchlo spáľujú kalórie, znižujú tuk v dolnej časti tela a tiež zlepšujú všetko, čo sa týka kardiovaskulárneho systému.

Je však dôležité mať na pamäti, že obezita je choroba, ale choroba vyliečiteľná – výhradne vami. Čím skôr ste zaneprázdnení svojim telom a vylúčite tuk z neho, tým zdravšie budete po zvyšok svojho života.

Nezabudnite sa poradiť so svojím lekárom, ak sa rozhodnete zmeniť stravu a uchýliť sa k iným metódam straty tukov – tradičným a nekonvenčným.

Zdroj:marketium.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>