Pozor ženy! Spravte tieto zmeny vo svojej strave, aby ste sa vyhli skorému príchodu menopauzy a mohli ju čo najviac oddialiť

Zatiaľ čo väčšina z nás bude potešená ranou menopauzou ako už bolesť, žiadne ďalšie zmeny nálady a najlepšie zo všetkých, bez napätia dní, ale menopauza pred stanoveným časom je vlastne veľmi škodlivé. Zvyčajne sa prirodzená menopauza vyskytuje v priemere vo veku 51 rokov, ale absencia menštruačného cyklu pred dosiahnutím veku 45 rokov je nástupom rannej menopauzy.
Kardiovaskulárne ochorenia, neurologické ochorenia, psychiatrické ochorenia, osteoporóza a veľa starých problémov sa spúšťajú skorým nástupom menopauzy.


Príznaky sú zvyčajné na príznaky prirodzenej menopauzy. Rovnako ako výkyvy nálady, návaly horúčavy, vaginálna suchosť, bezesné noci, nepravidelné alebo žiadne obdobia, prírastok na váhe, nočné potenie, znížená túžba po sexe, rozdiel v poznávaní a pamäti a vaginálna bolesť počas sexu.

Zatiaľ čo príznaky a symptómy môžu byť kontrolované a vyhýbané nehormonálnymi gélmi a krémami, perorálnymi antikoncepčnými tabletami, hormonálnou terapiou a antidepresívnymi liekmi, ale skorá menopauza sa nemôže zvrátiť alebo zastaviť. Ale podľa nového výskumu to môže byť oneskorené. Výskumníci uviedli, že to všetko závisí od príjmu potravy počas dlhého časového obdobia. Jačmeň, ovsená múka, sója, hnedá ryža a tofu by sa mali denne konzumovať vo vysokých množstvách.

V štúdii sa dospelo k záveru, že ženy, ktoré konzumujú 6,5% svojej dennej kalórie ako rastlinný proteín, majú presvedčivé o 16% menej riziko pre skoré menopauzy ako u tých, ktorí konzumujú iba 4% týchto kalórií.
Ďalší výskum naznačoval konzumáciu nízkotučných mliečnych výrobkov. Dámy, ktoré odobrali odstredené mliečne výrobky ako jogurty a syry s nízkym obsahom tuku, boli svedkami oneskorenia prirodzeného procesu. Plus tuky Omega 3 z mastných rýb, ako je losos a makrela alebo akýkoľvek iný bohatý doplnok omega 3, boli ocenení za udržanie hormonálnej rovnováhy.

Asi 10% žien trpí týmto problémom. Zatiaľ čo sa táto dysfunkcia vaječníkov nedá vyhnúť, určite sa môže určitý čas zastaviť, a to dodržaním zdravej výživy a konzumáciou správneho množstva bielkovín.

zdroj:womansera.com/

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>