Ponorte na noc mandle do pohára s vodou, potom ich ráno zjedzte: získate obrovské zdravotné výhody

Tieto orechy majú silnejší účinok na zdravie – ak sa použijú týmto spôsobom!

Mandle sú plné vitamínov a živín a majú veľa zdravotných výhod. Chráni srdce a žily, zlepšuje pamäť a znižuje hladinu cholesterolu.

Odporúča sa jesť niekoľko mandlí denne. Ich výživu však môžete cítiť ešte viac, ak ich necháte nasiaknuté vo vode cez noc.

Zníži sa tým množstvo kyseliny, ktorá sa nachádza v orechoch, čo môže znížiť absorpciu živín z mandlí v tele.

Z mokrých mandlí telo ešte lepšie absorbuje svoju výživu, vitamíny a minerály, stimuluje aktivitu enzýmov v tele a zlepšuje trávenie.

Namočené mandle majú viac vitamínu B a enzýmy ako suchá mandľová lipáza a sú chutnejšie.

Tiež mandle sú dobrým zdrojom draslíka, vlákniny, bielkovín a zdravých tukov vrátane monosaturovaných a polonasýtených mastných kyselín, zatiaľ čo na druhej strane majú nízke množstvo nasýtených tukov.

Tieto orechy tiež obsahujú vápnik a železo a silné antioxidanty, ktoré nás udržiavajú zdravšie.

Nasiaknuté mandle vďaka vitamínu E, vláknine a kyseline listovej zlepšujú trávenie, pomáhajú pri cukrovke, kožných problémoch a chronických stavoch, ako sú srdcové problémy a reumatoidná artritída.

Okrem toho je účinným spojencom pri chudnutí, pretože ich bohaté vlákniny znižujú hlad, a preto kalórie a podporujú chudnutie.

Najlepší spôsob je ich mať namočené 24 hodín

Do misky alebo hrnca vložte asi 250 gramov mandlí a vylejte na ne teplú vodu.

Po 12 hodinách vypusťte vodu a do mandlí pridajte dve polievkové lyžice soli.

Potom nádobu naplňte teplou vodou a nechajte v nej mandle ďalších 12 hodín.

Po 24 hodinách namáčania môžete ľahko odstrániť hnedú šupku mandlí, ak sa už neoddelila.

Namáčané mandle môžete používať sedem dní bez strachu zo straty výživovej hodnoty.

ZDROJ: novihorizonti.ba

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>