Po týchto cvičeniach sa budete cítiť, akoby ste sa narodili znova

Cvičenia sa robili iba 1 krát za 2 dni. Ak trpíte akútnou bolesťou na chrbte a krku, vyskytujú sa problémy s tlakom a často sa prebudíte vo sne, tieto cvičenia sú to, čo potrebujete! Tento komplex sa skladá z najjednoduchších jógových pozícií pre začiatočníkov. Po treťom tréningu podľa tejto schémy budete cítiť, ako sa telo stalo poslušným a svaly sa stali silnejšími. Budete lepšie spať a lepšie spať počas spánku, vaša hlava sa vyjasní, bude ľahšie riešiť okamžité problémy. Akákoľvek bolesť, ktorá sa objaví v dolnej časti chrbta a krku, zmizne!

Neveril som, kým som sa to nesnažil urobiť sám.

Jóga pre začiatočníkov doma

Relaxačná póza

Sadnite si s nohami priamo pred seba. Pomaly prejdite na špičku prstov na nohách. Zamerajte sa na strečing počas exspirácie – v tomto bode budú šľachy a svaly nôh pružnejšie pre maximálne natiahnutie. Tento postup opakujte 5 krát.

Poloha vpred

Sadnite si, prechádzajte nohy, cítite uvoľnenie a predĺženie chrbtice. Môžete sa mierne natiahnuť, opierať sa o prekrížené nohy. Sedieť treba v tejto pozícii na pár minút, dýchať čo najhlbšie a rovnomerne. To pomôže naladiť sa na účinné cvičenie a znížiť stres.

Nakloňte sa dopredu

Sadnite si s nohami priamo pred seba. Pomaly prejdite na špičku prstov na nohách. Zamerajte sa na strečing počas exspirácie – v tomto bode budú šľachy a svaly nôh pružnejšie pre maximálne natiahnutie. Tento postup opakujte 5 krát.

Poloha na kolenách

Postavte sa na kolená, rozprestrite ich na šírku ramien od seba, odovzdajte svoje telo. Pomaly sa nakloňte dopredu, úplne sklopte hlavu nadol. V takej uvoľnenej polohe strávte 3-4 minúty s prestávkami, hlboko dýchajte a rovnomerne, cítite, ako vaše chrbát odpočíva. Položte pravú ruku na ľavé koleno. Fixujte ľavú ruku za telo, pomaly otočte doľava. Otočte hlavu s telom – pozrite sa doľava. Dýchajte čo najhlbšie! Pomaly sa vraciate do východiskovej polohy, cítite šikmé a bočné svaly brucha a stehna. Opakujte to isté s pravou nohou.

Bohyňa

Ľahnite si na chrbát, ohnite si kolená a položte si nohy. Udržujte ruky voľné. Dýchajte presne, skúste natiahnuť vnútorné svaly stehien a cítiť to. Zostaňte v tejto polohe, pokiaľ sa budete cítiť pohodlne – stačí 2 minúty.

ZDROJ:babushkinysekretiki.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>