Po schodoch, po schodoch… Chodením po schodoch si pomôžete hneď v niekoľkých oblastiach

Chôdza po schodoch je činnosť, ktorá je veľmi dobrá pre zdravie. Už 15 minút chôdze po schodoch a môžete stratiť 250 kcal. Preto, ak môžete, vyberte schodisko namiesto výťahu!

Chudnutie

Chôdza po schodoch je veľmi dobré cvičenie. Môžete spaľovať 250 kcal po dobu 15 minút. Je to naozaj veľa! Pre porovnanie, na spaľovanie rovnakého množstva kalórií by ste museli chodiť dve hodiny na stepery alebo sa zaregistrovať na pol hodiny aerobiku. Preto ak chcete byť štíhly, choďte po schodoch hore! Ak chcete zvýšiť množstvo spálených kalórií, mali by ste používať intervalový tréning. Je založený na zmene množstva úsilia, niekoľko poschodí bežte rýchlo, ďalšie pomalšie a ta meňte tempo.

Svaly

Chystáte sa po schodoch nielen pomáha schudnúť, ale tiež posilňuje vaše svaly a zároveň z nich robí modelku. Vďaka tomu budú vaše stehná, zadok alebo lýtka tvarované a pevné 🙂 Chôdza po schodoch zlepšuje krvný obeh, a to zabraňuje tvorbe kŕčových žíl na nohách! Môžete posilniť svoj tréning a chodiť pár schodov naraz, ak vám to umožňuje zdravie.

Postarajte sa o svoje srdce

Fyzická aktivita, ktorá nepochybne chodí po schodoch, urýchľuje prácu srdca. Krvné cievy sa rozširujú a tým sa zlepšuje zásobovanie srdcového svalu krvou. Rovnako ako každá fyzická aktivita, posilňuje imunitu!

ZDROJ:dompelenpomyslow.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>