Osvedčená metóda! Diéta s varenými vajcami vám pomôže zbaviť sa 10 kilogramov za 2 týždne!

Bohužiaľ, nie je kúzlo pre chudnutie, a mnoho rokov veľa ľudí sa vážne snaží stratiť nadváhu. Strata hmotnosti je takmer nemožná bez zníženia spotreby kalórií, ale zníženie kalórií by nemalo byť tak prísne, že ste vždy hladní.

Zdravá strava by mala obsahovať dostatok čerstvého ovocia a zeleniny, fazule a obilia, ale s cieľom znížiť príjem kalórií, sa budete musieť vzdať sladkostí, šumivých nápojov, rýchleho občerstvenia a vysoko kalorických dezertov.

Ale nezúfajte! Dôvodom, prečo by ste sa nemali obávať, je, ako sme už uviedli skôr, v tomto článku vám poviem o veľmi jednoduchú stravu pre chudnutie. Je to tak jednoduché a môžete sa zbaviť 10 kilogramov za 2 týždne. V tejto strave sú hlavnými zložkami vajcia. Jedná sa o nízkokalorickú diétu určenú na rýchle výsledky a nie na dlhodobú stratu hmotnosti.

Ako všetci vieme, naše telá potrebujú veľa kalórií za energiu a ak znížime spotrebu zdravých živín v našom tele po určitú dobu, môžeme spôsobiť vážne škody na naše telo, zvyšujú riziko vážnych zdravotných problémov a oslabiť náš metabolizmus.

Vajcia obsahujú vitamíny, minerály, dobré tuky, vysoko kvalitné bielkoviny a mnoho živín. Jedno vajce obsahuje vitamín B12, vitamín B2, vitamín A, vitamín B5 a selén. Obsahuje takmer všetky potrebné vitamíny a minerály, ktoré sú potrebné pre ľudské telo, ako je železo, zinok, vápnik, mangán, draslík, vitamín E, folát a ďalšie.

Zvyčajne jedno veľké vajce obsahuje 77 kalórií, 6 g kvalitného proteínu, 5 g tuku a malé množstvo sacharidov. Je tiež dôležité spomenúť, že všetky zdravé živiny sú obsiahnuté v žĺtku; v bielom je len bielkovina.

Tu je 2-týždňové menu. Užite si to!

TÝŽDEŇ 1:

Pondelok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – ovocie a 2 plátky chleba.
Na večeru – šalát a varené kuracie mäso.

Utorok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – zelený šalát a varené kuracie mäso.
Na večeru – 2 varené vajcia, šalát a pomaranč.

Streda:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – smaženým syrom, plátkom chleba a jednou paradajkou.
Na večeru – šalát a varené kuracie mäso.

Štvrtok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – ovocie.
Na večeru – šalát a varené kuracie mäso.

Piatok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – zelenina a 2 varené vajcia.
Na večeru – grilované ryby a šalát.

Sobota:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – ovocie.
Na večeru – šalát a varené kuracie mäso.

Nedeľa:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – zelenina s kuracím mäsom a paradajkovým šalátom.
Na večeru – varená zelenina.

TÝŽDEŇ 2:

Pondelok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – kurča a šalát.
Na večeru – 2 varené vajcia, šalát a pomaranč.

Utorok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – zelenina a 2 varené vajcia.
Na večeru – grilované ryby a šalát.

Streda:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – šalát a varené kurča.
Na večeru – 2 varené vajcia, šalát a pomaranč.

Štvrtok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – syrom, 2 varené vajcia a zeleninu.
Na večeru – šalát a varené kuracie mäso.

Piatok:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – šalát z tuniaka.
Na večeru – šalát a 2 varené vajcia.

Sobota:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed – šalát a varené kurča.
Na večeru – ovocie.

Nedeľa:
Na raňajky – ovocie a 2 varené vajcia.
Na obed a večeru – varené kuracie mäso a zelenina.

POZNÁMKA. Pred začatím tejto stravy by ste sa mali poradiť so svojím lekárom. Diétne menu je jednoduché. Nesmiete zabúdať, aby ste vykonávali fyzické cvičenia, aspoň každý deň, aby ste dosiahli lepšie výsledky.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>