Odstráňte všetky jedy z tela za 48 hodín! Skvelý nástroj, ktorý má 100% účinnosť, ak môžete skúste ho už tento víkend

Čas od času, by mal každý očistiť telo! Koniec koncov, ak je vaše telo plné toxínov, potom môžete dostať kašeľ a chrípku a ľahko postihnúť vás a vaša pokožku a nebude vyzerať jasne a sviežo.

Aby ste sa vyhli nahromadeniu škodlivých toxínov v tele, budete musieť zmeniť niektoré zvyky stravovania a zlepšiť životný štýl.

Keď detoxikujete svoje telo, očisťujete životne dôležité orgány, ako sú obličky, črevá, pľúca, lymfa a pečeň.

Plán stravy na detoxikáciu bude pozostávať z veľkého množstva vody, zemiakov a potravín s nízkym obsahom tuku a mali by ste si ho spraviť dvakrát do roka. Ďalšou podmienkou pre zdravé telo je pravidelné cvičenie.

Tu je menu pre detoxikáciu tela iba za jeden víkend. Túto metódu môžete vyskúšať v nadchádzajúcom víkende:

Sobota!

Raňajky:

Pohár ovsených vločiek s prísadami: 1 šálka mandľového mlieka alebo jogurtu, 1 lyžička ľanového oleja a 1/2 šálky čerstvých čučoriedok, ak máte.

Obed:

Zemiaky s olivovým olejom. Grilovaný syr nízkotučný o 250 gramoch, melón (1 plátok), banán, asi 250 ml vody a šalát zo zelených paradajok a rukolou.

Olovrant:

250 ml vody, jedno jablko, 180 ml jogurtu a 1/4 šálky tekvicových semien.

Večera:

250 ml vody, zeleninový šalát s olivovým olejom a citrónovou šťavou, brokolica alebo špenát v pare a tuniak na grile.

Nedeľa!

Raňajky:

1 šálka ovsených vločiek, 1 šálka diétneho jogurtu alebo mandľového mlieka, zelený čaj, 1 lyžička ľanového oleja a niekoľko kociek hrušiek.

Obed:

Zemiaky, kuracie prsia na grile asi 200 g, vegetariánska polievka, 150 g nálevu a 250 ml vody.

Večera:

Šalát z cukrovej repy a mrkvy, rovnako ako čaj zo žihľavy alebo citrónovej šťavy.

 

ZDROJ:budetezdorovy.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>