Odhaľte tajomstvo našich starých rodičov: liečivú silu slaniny, ktorá sa už od nepamäti používa v ľudovej medicíne

Keď nové výskumy zistili, že nové typy potravín, ktoré majú nahradiť tradičné tuky, majú negatívny účinok, pozornosť odborníkov sa obrátila na slaninu, ktorá neobsahuje farbivo, konzervačné látky ani E-číslo.

Ukázalo sa, že slanina posilňuje imunitný systém, nie je márne, že naši starí rodičia, boli silní a zdraví. To je vzhľadom k tuku v slanine, obsahuje kyselinu arachidonovú patriaci k omega-6 mastných kyselín skupiny, ktorá pomáha znižovať hladinu cholesterolu a zlepšenie odolnosti.

Malé množstvo tuku, majú priaznivý vplyv na srdce a cievy, slanina upravuje kontrakcie svalov vnútorných orgánov, vrátane srdcového svalu a tlak na aspoň. Fajčiari, by mali konzumovať malé množstvo slaniny preto, že obsahuje selén, ktorý posilňuje imunitný systém a zabráňuje oxidácii. Účinky fajčenia sú teda čiastočne znížené. Balzám tiež zmierňuje otravu alkoholom tým, že absorbuje tukový žalúdok s tukom, čím zabraňuje rýchlej absorpcii alkoholu.

Slanina sa už od nepamäti používa v ľudovej medicíne

Artritída:

Pred odchodom do lôžka obložte boľavé miesta so slaninou. Zrežte slaninu a pridajte lyžicu medu. Tam kde je telo opuchnuté priložte slaninu, položte na to celofán alebo pergamen a zabaľte ho šatkou alebo vlnenou handričkou. Ponechávame balenie po celú noc na boľavých častiach tela.

Stimulácia kĺbov po ochorení:

Vezmite 100 gramov bravčovej masti na poškodenú oblasť a pridajte lyžicu soli. Kĺby zabaľte do hrubej vlnenej tkaniny.

Zápal:

Na zapál položte pás slaniny, umiestnite papier na hornú stranu a prelepte ranu.

Bolesť zubov:

Umiestnite tenký pás nesolenej slaniny okolo bolestivého zuba a bolesť postupne prejde.

ZDROJ:ketkes.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>