Nikdy som si nemyslela, že môj pás bude niekedy tenký a stačil len tento trik, každé ráno ho sťahovať

Čoskoro je leto, a teraz je čas sa pripraviť na plavkovú sezónu. Môj priateľ nedávno prišiel z jogy v Indii a povedal mi o tejto technike. Iba jeden výkon, ale má úžasný efekt: “osí” pás a ploché brucho– iba tri týždne, s veľa zdravotných výhod!

Plochý žalúdok a tenký pás

Toto cvičenie pracuje na posilňovanie brušných svalov zvnútra. Dokonca aj keď na prvý pohľad by to mohlo byť trochu ťažké.

ODPORÚČANIA PRE IMPLEMENTÁCIU

  1. Pohodlné a žiadúce prirodzené opotrebovanie.
  2. Pred začatím cvičenia vykonať jednoduché cvičenie zahriať svaly.
  3. Cvičenie môže byť vykonané ako samostatný prvok tréningu a ako doplnok k obvyklým ranným cvičeniam.
  4. Postupujte podľa pokynov na vykonanie!

TECHNIKA CVIČENIA

  1. Sedieť v polohe sukhasana (Easy Pose) s chrbátom rovno. Nohy v tejto polohe by mali tvoriť trojuholník, ktorého strany sú stehná a predkolenia skrútené. Vyrovnať, bez napínania, aby vaše ramená boli dozadu. Ruky sa nachádzajú na bokoch a uvoľniť prsty.
  2. A vydychovať pomaly uvoľniť vzduch z pľúc. Vaše svaly musia zostať uvoľnené.
  3. Začnite rýchlo presúvať do žalúdka. V tomto prípade sa pokúsiť zadržať dych, a nie dýchať. Držte žalúdok v tejto pozícii po dobu 10-15 sekúnd.
  4. Nadýchnuť a uvoľniť svoje brušné svaly pomaly a bez náhlenia dýchania. Potom sa opäť zadržte dych a udržať pohyb vnútri žalúdka po dobu 10-15 sekúnd. Môžete urobiť krátky dych, ak máte pocit, že nemôžete udržať túto pozíciu na dlho.
  5. Dýchať a uvoľniť svaly brucha, pokračuje pomaly a dýchať svojím vlastným tempom.
  6. Skúste opakovať toto cvičenie asi 5 krát počas dňa.

Táto technika je jedným z najlepších možností pre posilňovanie brušných svalov , pomáha zbaviť sa nezdravých potravín. Okrem toho manipulácia týchto svalov zvyšuje prekrvenie.

Ak nie sú žiadne kontraindikácie, potom môžete bez obáv pokračovať. Urobte si ploché brucho doma – to je reálne. Je dôležité, aby práve toto cvičenie robili správne a pravidelne.

Neviem o účinnejšom cvičení brušných svalov, než je toto! Koniec koncov, to nielen robí váš pás tenký a ploché brucho, ale tiež ovplyvňuje cestu pre zvyšok tráviaceho a endokrinného systému, posilňuje obehový a nervový systém, a to nie je úplný zoznam výhod tohto cvičenia!

Nepochybujem o tom, že výsledok na vás zapôsobí!

ZDROJ:TAKPROSTO.CC

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>