Nikdy som si nemyslela, že môj pás bude niekedy taký tenký a stačilo tak málo, každé ráno ho sťahovať

Čoskoro je leto, a teraz je čas sa pripraviť na plavkovú sezónu. Môj priateľ nedávno prišiel z jogy v Indii a povedal mi o tejto technike. Iba jeden výkon, ale má úžasný efekt: “osí” pás a ploché brucho– iba tri týždne a poskytuje veľa zdravotných výhod!

Plochý žalúdok a tenký pás

Toto cvičenie pracuje na posilňovanie brušných svalov zvnútra. Dokonca aj keď na prvý pohľad by to mohlo byť trochu ťažké.

ODPORÚČANIA PRE IMPLEMENTÁCIU

  1. Pohodlné a žiadúce prirodzené opotrebovanie.
  2. Pred začatím cvičenia vykonať jednoduché cvičenie zahriať svaly.
  3. Cvičenie môže byť vykonané ako samostatný prvok tréningu a ako doplnok k obvyklým ranným cvičeniam.
  4. Postupujte podľa pokynov na vykonanie!

TECHNIKA CVIČENIA

  1. Sedieť v polohe sukhasana (Easy Pose) s chrbátom rovno. Nohy v tejto polohe by mali tvoriť trojuholník, ktorého strany sú stehná a predkolenia skrútené. Vyrovnať, bez napínania, aby vaše ramená boli dozadu. Ruky sa nachádzajú na bokoch a uvoľniť prsty.
  2. A vydychovať pomaly uvoľniť vzduch z pľúc. Vaše svaly musia zostať uvoľnené.
  3. Začnite rýchlo presúvať do žalúdka. V tomto prípade sa pokúsiť zadržať dych, a nie dýchať. Držte žalúdok v tejto pozícii po dobu 10-15 sekúnd.
  4. Nadýchnuť a uvoľniť svoje brušné svaly pomaly a bez náhlenia dýchania. Potom sa opäť zadržte dych a udržať pohyb vnútri žalúdka po dobu 10-15 sekúnd. Môžete urobiť krátky dych, ak máte pocit, že nemôžete udržať túto pozíciu na dlho.
  5. Dýchať a uvoľniť svaly brucha, pokračuje pomaly a dýchať svojím vlastným tempom.
  6. Skúste opakovať toto cvičenie asi 5 krát počas dňa.

Táto technika je jedným z najlepších možností pre posilňovanie brušných svalo, pomáha zbaviť sa nezdravých potravín. Okrem toho manipulácia týchto svalov zvyšuje prekrvenie.

Ak nie sú žiadne kontraindikácie, potom môžete bez obáv pokračovať. Urobte si ploché brucho doma – je to reálne. Je dôležité, aby práve toto cvičenie robili správne a pravidelne.

Neviem o účinnejšom cvičení brušných svalov, než je toto! Koniec koncov, to nielen robí váš pás tenký a ploché brucho, ale tiež ovplyvňuje cestu pre zvyšok tráviaceho a endokrinného systému, posilňuje obehový a nervový systém, a to nie je úplný zoznam výhod tohto cvičenia!

Nepochybujem o tom, že výsledok na vás zapôsobí!

ZDROJ:TAKPROSTO.CC

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>