Nikdy nerobte tieto veci pred spaním! Efekty si okamžite všimnete

Spánok je nesmierne dôležitý pre naše zdravie a pohodu. Ak zle spíme, pravdepodobne budeme mať zlý deň. Existujú veci, ktoré uľahčujú spánok a veci, ktoré sťažujú spánok. Viete, čo by ste nikdy nemali robiť skôr, než zaspíte, ak chcete dobre spať?

Fyzická námaha

Aj keď si myslíte, že po náročnom tréningu okamžite zaspíte, bohužiaľ sa mýlite. Telo a telo sú natoľko stimulované, že bude pre vás ťažké zaspať. Cvičenie tiež spôsobuje zvýšenie telesnej teploty, predtým ako zaspíte, musíte sa trochu ochladiť.

Tekuté jedlo

Posledné jedlo by malo byť najmenej 2 hodiny pred spaním . Vyhnite sa jedeniu zvlášť mastných potravín. Ak budete jesť, vaše telo bude zaneprázdnené trávením a nebudete dobre odpočívať.

Iba spálňa

Je veľmi dôležité, aby miestnosť, v ktorej spíte, bola len na relaxáciu. Nemali by sme na tom pracovať. Za žiadnych okolností by ste nemali nosiť svoj laptop do postele.

Káva

Je zrejmé, že káva stimuluje naše telo. Nikdy ju nepite pred spaním, nebudete môcť zaspať príliš skoro.

Alkohol

Bohužiaľ sa stáva, že večer pijeme alkohol. To má veľmi negatívny vplyv na náš spánok. Aj keď si myslíte, že pivo alebo pohár vína vám umožňuje upokojiť sa a upokojiť sa, je to nesprávne myslenie. Váš spánok bude narušený a kratší.

Prášky na spanie

Prášky na spanie by sme mali brať iba ako poslednú možnosť. Ak ich zneužijeme, problémy so spánkom sa zvýšia. Telo si na nich zvykne natoľko, že bez nich nebudete zaspať tak rýchlo.

Elektronické zariadenia

Pred spaním by sme sa nemali pozerať na obrazovku alebo počítača. Vyžarujú modré svetlo, ktoré stimuluje vaše telo namiesto jeho umlčania. Vedie to tiež k prerušeniu výroby melatonínu, ktoré potrebujeme na správny spánok.

ZDROJ:kobieceinspiracie.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>