Niečo neuveriteľné sa stane vášmu telu, keď namočíte okra cez noc v pohári vody a zjete ju na prázdny žalúdok

Skúste to a uvidíte, čo sa stane.

Okra je známa svojimi ochucovacími vlastnosťami, ale má veľa skrytých zdravotných výhod.

Okra je plná minerálov a vitamínov A, B, C, E a K, ako aj minerálov vrátane vápnika, horčíka, draslíka, železa a zinku.

Je to skvelý doplnok mnohých jedál, ktoré dodávajú textúru a exotickú chuť. Je obľúbený v mnohých vegetariánskych jedlách kvôli skutočnosti, že je podstatná a vláknitá pre zeleninu, ktorá má podobné vlastnosti ako baklažán.

Vysoké vlákno v okra je skvelé pre zdravé trávenie. Mnoho ľudí trpí tráviacimi problémami v dôsledku nedostatku vlákniny v ich strave, čo vedie k nepravidelným pohybom čriev a bolestivým kŕčom. Jesť dostatok vlákniny vo vašej strave je dôležité pre trávenie zdravia, a okra je jeden z najlepších spôsobov, ako ju pridať.

Okra je tiež prínosom pre imunitný systém kvôli vysokej hladine vitamínu C. Mnoho ľudí si myslí, že ovocie ako pomaranče je najlepší spôsob, ako pridať vitamín C do vašej stravy, ale zelenina ako okra môže robiť prácu rovnako dobre.

Vysoká hladina draslíka tiež znamená, že okra je skvelá pre starostlivosť o vaše srdce. Uvoľňuje cievy a tepny a znižuje riziko mŕtvice a infarktu.

Balené s antioxidantmi, rastlina okra pomôže udržať pokožku v najlepšom stave. Najlepšiu tvár, môžete získať, prirodzene, keď budete jesť toto výživné jedlo, ktoré vaše telo túži.

Aby ste sa uistili, že každý deň dostanete výhody okry, namočte jednu okru do pohára vody a počas noci a ráno pijete vodu, keď voda absorbovala všetky živiny, čo znamená, že sa dajú ľahko absorbovať do krvného obehu. Môžete tiež jesť nasiaknuté okra pre ďalšie výhody.

ZDROJ:healthawarenessforall.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>