Milujete palacinky a bojíte sa, že z nich priberiete? Tu máte zdravšiu variáciu palaciniek, ktoré neublížia vašej postave

Milujete palacinky a držíte prísnu diétu, tak ich radšej obchádzate? Už nemusíte pripravte si tieto, sú výživné a sýte.

Recept na zdravé palacinky z ovsených vločiek a bez cukru

Budeme potrebovať:

  • 100 g pomletých ovsených vločiek
  • 1 vajíčko
  • 250 ml mlieka
  • vanilkový extrakt
  • mletú škoricu
  • štipku soli

Postup:

1. Ovsené vločky pomelieme na múku. Ak máte radi aj celozrnné palacinky, nemusia byť úplne na prášok, ale nechajte medzi nimi aj väčšie zrnká. K pomletým vločkám pridáme trošku mletej škorice, štipku soli a premiešame.

2. V inej miske zmiešame všetky tekuté suroviny – mlieko, vajíčko a vanilkový extrakt. Do tejto zmesi postupne metličkou primiešavame sypkú zmes, kým nevytvoríme vláčne cesto. Je dôležité nechať ho aspoň pol hodiny odstáť, pretože ovsené vločky napučia a zmes zhustne. 

3. Ak sa vám potom bude zdať cesto príliš husté, pridajte mlieko a premiešajte. Čím hustejšie cesto budete mať, tým menšie palacinky sa vám podarí urobiť. Ak chceme zachovať zdravšiu verziu, palacinky smažíme na kokosovom oleji a nie na iných tukoch. Tiež pamätajte, že ho tam stačí naozaj máličko, inak palacinka nasiakne priveľa tuku a už zdravá rozhodne nebude.O

4. Hotové palacinky servírujeme podľa chuti, napríklad s ovocím poliate javorovým sirup a horkou čokoládou. Môžete ich naplniť aj džemom, ale to sú už cukry navyše.

Pripravíte cca 6 ks. Sú však naozaj výživnejšie a zasýtia viac ako klasické.

ZDROJ.bidista.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>