Máte strach z rakoviny? Žite podľa pravidiel Dr. Dwight McKee, jeho pacienti tvrdia, že jeho rady skutočne fungujú

Ľudia, ktorí trpia rakovinou a bojujú s touto chorobou, by dali všetko, aby zabránili tejto chorobe. 

Dobrou správou je, že všetky opatrenia na prevenciu recidívy vykonané pacientmi s rakovinou po úspešnej liečbe sú účinné pre zdravých ľudí. Tak hovorí Dr. Dwight McKee, certifikovaný špecialista na výskum a liečbu rakoviny a zdravého stravovania.

McKee navrhuje dodržiavať jednoduché pravidlá. Je potrebné nielen ich čítať, ale dať im šancu sledovať ich dlho. Ako doktor, ktorý každodenne čelí rakovine a bojuje s ňou, Dwight McKee tvrdí, že jeho rada naozaj funguje nielen pre svojich pacientov, ale pre všetkých, ktorí ju chcú počúvať.

Tipy, ako sa tejto hroznej chorobe vyhnúť

1. Zbavte sa stresu
Chronický stres potláča prácu vášho imunitného systému a uprednostňuje vývoj infekcií a to je palivo pre zameranie rakoviny. Potrebujete nájsť príjemnú metódu stresu, akákoľvek je to – joga, vonkajšie prechádzky, meditácia, rozvíjanie známok podľa klasifikátorov. Tajomstvo je práve v tom, čo vás poteší: ak ste znechutení svojim povolaním, čoskoro ho opustite.

2. Dajte si pozor na plesne
„Mykotoxíny a aflatoxíny obsiahnuté vo foriem sú najznámejšími karcinogénmi na svete,“ hovorí Dr. McKee. Ak váš dom má potrubie a cítite únik v kúpeľni alebo v suteréne a cítite plesne, neodkladajte, zavolajte odborníkov, ktorí skontrolujú dom od plesne.

3. Cvičte
Podľa štúdií Univerzity v Nebraske (USA), návšteva posilňovne pomáha predchádzať a poraziť rakovinu. Vedci študovali údaje o 16 pacientoch s rakovinou, ktorí prekonali chorobu, až po trojmesačnom tréningu. Porovnávali počet zdravých imunitných buniek, ktoré môžu odolávať rakovine, a bunky, ktoré už nie sú schopné takéhoto účinku. Ukázalo sa, že v období pred školením mala väčšina väčšinu, zatiaľ čo o tri mesiace sa počet „zlých“ buniek znížil o 15%.

4. Podať pomocnú ruku
Existuje vedecký dôkaz, že tým, kto poskytuje nezištnú pomoc druhým (napríklad ako dobrovoľník), môžete tým zvýšiť funkčnosť imunitného systému. „Je veľmi dôležité a zdravé pre zdravie, aby ste sa neustále zapájali do niečoho, čo prináša spokojnosť,“ hovorí McKee. „A nie je nič vhodnejšie ako bezplatná pomoc ľuďom.“

5. Zachyťte vitamíny
Pravdepodobne už ste už unavený počuť o tom, ale vitamín D je veľmi dôležitý pre celé telo – a predovšetkým na prevenciu rakoviny. Problém je, že s najväčšou pravdepodobnosťou ho nedostanete v dostatočnom množstve. Môžete napraviť situáciu tým, že trávite viac času na čerstvom vzduchu – aspoň 10 minút za denného svetla. Avšak čím bližšie k zime, tým slabšie slnko, takže musíte absorbovať potravu bohatú na vitamín D – napríklad tučné ryby.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>