Majte sa na pozore mamičky, tieto potraviny by ste mali počas tehotenstva úplne vylúčiť

Hormonálne zmeny v tele počas tehotenstva spôsobujú chuť do jedla. Predtým, ako budete jesť niečo, musíte premýšľať o bezpečnosti vášho nenarodeného dieťaťa. Vždy sa môžete poradiť s lekárom ohľadom zdravého stravovania počas tehotenstva a zistiť, ktorým potravinám sa máte vyhnúť.

Tu sú niektoré potraviny, ktoré by sa mali počas tehotenstva vyhnúť všetky ženy

1. Surové a čiastočne varené vajcia

Ak máte zvyk pridať surové vajcia do svojho ranného smoothie získať proteín, potom sa musíte tejto zložky vzdať počas tehotenstva.

Tehotné ženy by sa mali vyhýbať konzumácii surových alebo čiastočne varených vajec. Predstavujú obrovské riziko infekcie salmonelou, ktorá môže spôsobiť nevoľnosť a hnačku. To zase ovplyvňuje zdravie dieťaťa.

Vajcia sú dobrým zdrojom bielkovín, vitamínov a minerálov, takže ak chcete počas tehotenstva žjesť vajcia, uistite sa, že sú varené.

Varte, kým sa žĺtky a biele potraviny nestanú poriadne husté na zníženie rizika otravy salmonelou. Okrem toho si umyte ruky po varení vajec, pretože salmonely sú často prítomné na škrupine.

2. Alkohol

Tehotné ženy by sa mali zdržať alkoholu kvôli nepriaznivému vplyvu na výsledky tehotenstva. Alkohol významne zvyšuje riziko syndrómu fetálneho alkoholu, porúch vývoja plodu a potratov.

Počas prvého trimestra to zvyšuje riziko potratu, zatiaľ čo v druhom a poslednom trimestri môže byť veľmi škodlivé pre nenarodené dieťa.

Počas tehotenstva neexistuje žiadne bezpečné množstvo alkoholu. Dokonca aj vtedy, keď dojčíte sa má zabrániť jeho použitiu.

3. Káva

Obmedzte množstvo kávy, ktorú pijete počas tehotenstva. Vysoký obsah kofeínu pôsobí ako stimulant, ktorý môže ovplyvniť srdcovú frekvenciu vášho dieťaťa.

Kofeín tiež zvyšuje riziko potratu a nízkej pôrodnej hmotnosti. Navyše prebytok kofeínu môže spôsobiť dehydratáciu.

Vyhnite sa kofeínu počas prvého trimestra, aby ste znížili riziko potratu. Pitie kávy v miere je povolené až po prvom trimestri.

Okrem toho sa vyhýbajte iným zdrojom kofeínu, ako sú bylinné čaje, zelený čaj, energetické nápoje, nealkoholické nápoje, tmavá čokoláda a iné.

4. Ryby s vysokým obsahom ortuti

Ryby môžu byť zdravým zdrojom omega-3 mastných kyselín, ale vyhnúť sa tým, ktoré majú vysokú hladinu ortuti. Ortuť môže interferovať s normálnym vývojom mozgu a nervového systému dieťaťa.

Niektoré druhy rýb s vysokým obsahom ortuti zahŕňajú makrely obyčajné, mečúň, ostriež, ostriež, španielska makrela a žralok.

Ak máte radi ryby, môžete konzumovať až 2 dávky týždenne: losos, tilapia, sumce a krevety. Môžete tiež vyskúšať biele ryby a varené škeble. Tuniak je tiež prijateľný, ale obmedzuje sa na dva steaky.

Nejezte surové alebo nespracované ryby alebo mäkkýše, studené alebo údené ryby .

ZDROJ.fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>