Kto by si myslel, že tieto malé potvorky sú obrovským skladiskom vitamínov, len si o nich prečítajte

Hrozienka sú jedna z najobľúbenejších zložiek, ktoré nikdy nepokazia koláče. Dokonca vo víne majú zvláštnu chuť a vôňu.

Užitočné vlastnosti hrozienok

  1. Posilňuje imunitný systém
  2. Obsahujú draslík, zinok, meď, železo, mangán, vápnik, sodík, horčík a fluorid
  3. Vitamíny A, B1, B2, B3, B4, B6, B9, C a E
  4. Normalizujú nervový systém
  5. Stanovujú zažívací trakt
  6. Majú blahodarné účinky na kožu
  7. Užitočné pre tehotné ženy
  8. Liečia kašeľ a zápal priedušiek
  9. Užitočné pre tých, ktorí trpia cievnou dystóniou
  10. Nevyhnutné pre tých, ktorí trpia srdcovými chorobami

Znižujú krvný tlak

Ako je dobre známe, draslík znižuje napätie krvných ciev a vysokého krvného tlaku. Hrozienka obsahujú dostatočné množstvo draslíka. Preto je jeho pravidelné používanie pomáha, aby krvný tlak späť do normálu.

Zjesť 25 gramov hrozienok denne, a to pomôže obnoviť elasticitu ciev.

Čistia telo

Ľudské telo predstavuje ideálny systém. Jedným z jej dôležitých funkcií – samočistenie. Ale niekedy aj dokonalý tvor potrebuje pomoc zvonku. Hrozienka pomáha v tom, ako žiadny iný prírodný produkt. Namočte 25 g hrozienok cez noc a ráno na lačno, piť výslednú kvapalinu.

Liečia chudokrvnosť

Vysoký obsah vitamínov skupiny B, železa a medi v hrozienka prispieva k vytváraniu nových krvných buniek. Ak budete jesť na raňajky ovsenné vločky, nezabudnite pridať hrozienka. Môžete mať tiež raňajky, pečivo so sušenými hrozienkami. To je istý spôsob, ako sa zásobiť na deň.

Posilňujú srdcový sval

Tak, to je veľmi užitočné pre udržanie srdce, aby správne fungovali. Zjesť by ste mali 200 g hrozienok každé ráno na lačný žalúdok. Počkať 15-20 minút a dostať svoje obvyklé raňajky.

A to nie je všetko…

ZDROJ:SOVKUSOM.RU

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>